- Meisje27 mei 2017 om 01:15
Hallo,
ik ben laatst ontmaagd. tijdens de seks voelde ik amper dat hij met zijn penis in mij zat. Moet niet aan de lengte liggen, het is een mooi gemiddelde lengte.
ik maak mij een beetje zorgen, ik voelde amper dat hij in me zat en ik kwam NIET klaar!
Hoe kan dit zo zijn ? Is dit normaal tijdens je ontmaagding dat je d’r gewoon niks van voelde ?
Alvast bedankt
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
27 mei 2017 om 01:19Bij de eerste keer is dat allemaal helemaal niet zo raar…Dat zijn toch vooral allemaal spanningen.
ReagerenOntmaagd niet klaargekomen1 juni 2017 om 18:21hallo,
is het normaal om geen enkel gevoel van kriebels of orgasme gehad te hebben tijdens de eerste keer ?
het voelde alsof ik hem alleen een plezier deed en ik hem gewoon hielp …
ReagerenJohn (moderator)
1 juni 2017 om 18:36Dat kan best wel gebeuren. Hoofdzakelijk zijn spanningen daar de oorzaak van.
ReagerenCatootje3 juni 2017 om 21:47Bij een vrouw is het voorspel belangrijk. Toen ik ontmaagd werd deed die jongen niet aan een voorspel en hij had een joekel, waardoor het zeer deed. Als je vooral aan hem denkt kan je er minder van genieten. Laat hem jou ook verwennen met z’n mond en vinger en sowieso strelingen en met elkaar spelen, ook buiten het bed. Als je lekker met elkaar zoent en hij aan je borsten zit, word je ook eerder opgewonden. En speel ook eens lekker met jezelf; als je alleen bent of samen met hem. Bij bepaalde standjes kan je makkelijker aan je clitoris zitten. Van neuken kom je als vrouw meestal niet klaar; daar is meer voor nodig. Genieten van seks moet je ook een beetje leren. Als je wat ouder bent geniet je er vaak wat meer van. Een goed voorbehoedsmiddel is wel beter maar door pilgebruik geniet je soms minder van seks.
Reageren