- anoniem7 mei 2017 om 03:29
hallo,
ik ben 18 jaar en een man. Ik dacht eens te experimenteren met me eigen seksualiteit.
Ik ben dus me zelf voor de eerste keer gaan vingeren in mijn kont. Want ik had gehoord dat dit wel fijn kon zijn. Ik heb dit met een condoom gedaan waar ik mijn vinger in deed. Toen ik de condoom uit mijn komt haalde zat er bloed aan. Ik schrok gelijk en stopte gelijk. Ik ging naar de wc om mijn kont aftevegen. En bloed was niet veel ook aan de condoom niet. Maar ik schrok wel. Waar zou dit door komen. Help mij alstublieft. Ik maak me zorgen…
8 reactiesReagerenAnoniem *schrijver verhaal*7 mei 2017 om 03:33Dit is ook 30 min geleden gebeurt. In de ochtend zal ik nog eens kijken.
ReagerenAnoniem *schrijver vraag*7 mei 2017 om 03:46Ik heb nu een wc papier tussen me billen en ik kijk om de 10 min of er iets zit. Meestal alleen een heel klein beetje. En ik heb dit zo gedaan zodat als ik slaap er niet kan gebeuren en/of me moeder iets ziet, want het is best beschamend en ik ben niet gay dus het zou best raar zijn voor haar.
ReagerenAnoniem *schrijver vraag*7 mei 2017 om 03:54Wat ik was vergeten te vertellen is toen ik me vinger te klein vond… heb ik een stift in de condoom gezet die ik naar binnen heb gedaan en daarna pas echt een beedje bloed kreeg.
ReagerenJohn (moderator)
7 mei 2017 om 11:30Het is mogelijk dat je toch een wondje hebt veroorzaakt, of een inwendige aambei stuk hebt gedrukt. Je hebt voor de rest geen andere klachten?
ReagerenAnoniem *schrijver vraag*7 mei 2017 om 11:44Ik ben wakker en ben naar de wc gegaan veder geen bloed meer. En ook geen pijn wel een raar gevoel in me buik maar veder niks. En veder ook geen andere klachten.
ReagerenJohn (moderator)
7 mei 2017 om 13:47Dan zal het verder geen probleem zijn
ReagerenAnoniem *schrijver vraag*7 mei 2017 om 18:07Gelukkig! Maar hoe komt het dat er dan bloed kwam?
ReagerenJohn (moderator)
7 mei 2017 om 18:37Dat had ik al geschreven: Het is mogelijk dat je toch een wondje hebt veroorzaakt, of een inwendige aambei stuk hebt gedrukt
Reageren