Zoeken Vraag het forum

Bloed na anale bevingering

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • anoniem

hallo,

ik ben 18 jaar en een man. Ik dacht eens te experimenteren met me eigen seksualiteit.

Ik ben dus me zelf voor de eerste keer gaan vingeren in mijn kont. Want ik had gehoord dat dit wel fijn kon zijn. Ik heb dit met een condoom gedaan waar ik mijn vinger in deed. Toen ik de condoom uit mijn komt haalde zat er bloed aan. Ik schrok gelijk en stopte gelijk. Ik ging naar de wc om mijn kont aftevegen. En bloed was niet veel ook aan de condoom niet. Maar ik schrok wel. Waar zou dit door komen. Help mij alstublieft. Ik maak me zorgen…

8 reacties
    Reageren
    Anoniem *schrijver verhaal*

Dit is ook 30 min geleden gebeurt. In de ochtend zal ik nog eens kijken.

Reageren
    Anoniem *schrijver vraag*

Ik heb nu een wc papier tussen me billen en ik kijk om de 10 min of er iets zit. Meestal alleen een heel klein beetje. En ik heb dit zo gedaan zodat als ik slaap er niet kan gebeuren en/of me moeder iets ziet, want het is best beschamend en ik ben niet gay dus het zou best raar zijn voor haar.

Reageren

Wat ik was vergeten te vertellen is toen ik me vinger te klein vond… heb ik een stift in de condoom gezet die ik naar binnen heb gedaan en daarna pas echt een beedje bloed kreeg.

Reageren
    John (moderator)

Het is mogelijk dat je toch een wondje hebt veroorzaakt, of een inwendige aambei stuk hebt gedrukt. Je hebt voor de rest geen andere klachten?

Reageren

Ik ben wakker en ben naar de wc gegaan veder geen bloed meer. En ook geen pijn wel een raar gevoel in me buik maar veder niks. En veder ook geen andere klachten.

Reageren
    John (moderator)

Dan zal het verder geen probleem zijn

Reageren

Gelukkig! Maar hoe komt het dat er dan bloed kwam?

Reageren
    John (moderator)

Dat had ik al geschreven: Het is mogelijk dat je toch een wondje hebt veroorzaakt, of een inwendige aambei stuk hebt gedrukt

Reageren
Reageer op: Bloed na anale bevingering
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.