- chk19 maart 2017 om 22:50
Hallo
Ik ben een man van 27 en de sex die ik heb is gewoon slecht. ik presteer nie veel als het gaat om actie tussen de lakens.Ik had voor de eerste keer sex toen ik 21 was, en daarna 4 jaar later kreeg ik een relatie dus toen kwam voor de 2e keer voor mij. en dat viel enorm tegen ik kwam heel snel klaar letterlijk vaak binnen een minuut en dus het zelfvertrouwen ging achteruit en onzekerheid ging omhoog.
Ik probeerde mezelf te verbeteren om het langer vol te houden maar dat lukte niet, dus je raad het al na 7 maanden was de relatie voorbij en ging ik weer met de handkar.
Ik zorge er altijd voor dat ze zelf klaarkwam doormiddel van vingeren en beffen, maar ik begrijp natuurlijk dat via de sex zelf veel beter is. dat heb ik dus nooit voor mekaar kunnen krijgen.
Nu ben ik zo onzeker en heb ik gewoon angst om uberhaupt nog maar een stap te doen richting een relatie ( gewoon vrienden praat met vrouwen die ik ken viavia slap ouwehoeren etc. ) maar ik kan en durf bijna niet met ”vreemde” vrouwen te praten of nieuwe mensen te ontmoeten als ik er alleen voorsta. ( ik bedoel als een vriend van mij zijn vriendin meeneemt kan ik gewoon ouwehoeren en hun bij mij etc. ) dat is natuurlijk veel makkelijker.
laat ik wel voorop stellen ik wil niet zielig of wanhopig overkomen maar ik heb al gewoon geaccepteerd dat een relatie waarschijnlijk niks voor mij is en ik misschien wel me hele leven geen vriendin/vrouw zal hebben aangezien ik niet aan de eisen kan voldoen op sex gebied. en ook al ben ik zelf slecht erin ik begrijp dat het wel een groot onderdeel is van de relatie en daarom durf ik het eigenlijk niet echt meer aan.
want ookal was de relatie maar 7 maanden dat doet toch best pijn als je echt om iemand geeft.Korte samenvatting: ik weet het zelf niet meer en als het zo doorgaat ( wat ik ook goed vind alleen af en toe toch wat mis als ik naar anderen kijk ) zal ik altijd alleen blijven.
Iemand die weet wat ik eraan kan doen of nog leuke goeie tips heeft om het totaal plaatje te helpen verbeteren.
Alvast bedankt
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
19 maart 2017 om 23:19Dat is wel heel erg destructief voor iemand van 27 jaar. En je bent ook zeker niet de enige die daar wat moeilijkheden mee heeft.
Probleem is, dat wanneer het in den beginne mislukt, het een psychisch probleem gaat worden. Onzekerheid en faalangst. Ik zou je willen aanraden, om naar een seksuoloog te gaan.
Gebruik je regelmatig alcohol, drugs of medicijnen? Heb je problemen met je voorhuid?
Reagerenchk20 maart 2017 om 00:15ja ik weet niet echt hoe te verwoorden maar zo voelt het wel meer.
nee ik drink al jaren geen alcohol meer, drugs doe ik niet en medicijnen ook nie.
en zover ik weet geen problemen met de voorhuid etc.
nee snap ik dat ik niet de enigste ben. en zou graag willen dat het anders was af en toe zou ik graag willen dat ik beter was dan ging het zelfvertrouwen ook weer omhoog.
ik zou eens kijken naar een seksuoloog als mensen nog meer tips of dergelijke hebben alvast bedankt
Reageren