- anoniem27 februari 2017 om 00:00
Ik vind dit zelf erg genant om te vragen maar het zit als volgt:
Ik heb sinds korte tijd een vriendin en ik ben door haar ontmaagd. Nu heb ik het probleem dat ik heel moeilijk klaar komen. Tijdens vaginale seks lukt het me gewoon niet. Ik ben ontzettend opgewonden maar ik kom niet tot een hoogtepunt. Als ik het ‘zelf’ doe is er echter geen probleem. Kan dit komen door mijn medicijngebruik? Ik neem namelijk dagelijks topiramaat en mirtazapine tegen migraine. Ik ben 20 jaar.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
27 februari 2017 om 00:11Dat zal niet aan het medicijngebruik liggen, want dan zou je dat probleem met masturberen ook moeten hebben. Het kan wel zo zijn dat je wat veel en vaak masturbeert. Je penis/eikel is gewend geraakt aan een bepaalde manier van stimuleren. Daarnaast wordt je natuurlijk onzekerder als het de eerste keer niet meteen lukt.
ReagerenAnoniem27 februari 2017 om 01:27Ik masturbeer eigenlijk nooit. Ik heb ook geen lust. Zelf denk ik dat dát van de medicijnen kan komen.
ReagerenJohn (moderator)
27 februari 2017 om 11:10Geen lust hebben, kan inderdaad wel van de medicijnen zijn. Maar  er zit dan wel enige tegenspraak in dat wat je zegt.
Ik ben ontzettend opgewonden   en   Ik heb ook geen lust.
Reageren