- nienke24 januari 2017 om 11:29
Hallo ik heb preciezer 1 maand geleden seks gehad met condoom en daarna heb ik de map gebruikt. Paar dagen na de map ben ik weer ongesteld geworden (bloedingen) en gister (maandag) had ik ongesteld moeten worden maar dat is niet gebeurt. Dus ik ben over tijd maar komt dat doordat ik na de map weer ongesteld ben geworden of ben ik zwanger? Btw ik heb heel erg laat van mijn buik en mijn onderbuik is beetje dik.. Help
11 reactiesReagerenJohn (moderator)
24 januari 2017 om 12:02Dat komt omdat je na de map een bloeding hebt gehad. Daardoor kan de menstruatie later komen of verschuiven.
ReagerenNienke24 januari 2017 om 16:05Oke dankjewel en weet je ook waarom ik zo erg last hebt van mijn buik heel.opgezwollen opgeblazen buik lijk net ofik echt zwanger ben
ReagerenJohn (moderator)
24 januari 2017 om 17:30Die vraag kan ik helaas ook niet beantwoorden, maar het zou door een naderende menstruatie kunnen komen
ReagerenNienke24 januari 2017 om 20:16John (moderator)
24 januari 2017 om 20:54Je bent niet overtijd. Je moet rekenen vanaf de laatste bloeding…
testen kun je 2 – 2,5 week na de seks
ReagerenNienke28 januari 2017 om 18:44Zoals ik al zei ik heb de after pil genomen en paar dagen later ben in weer ongesteld geworden en ik zou maandag ongesteld moeten worden maar dat ben ik niet en vandaag ben ik opeens wel ongesteld geworden. Ben ik zeker dat ik niet zwanger ben of is er toch een kleine kans van wel?
ReagerenJohn (moderator)
28 januari 2017 om 19:47Zeer onwaarschijnlijk dat je zwanger bent
ReagerenNienke30 januari 2017 om 10:03Vrijdag ben ik ‘ongesteld’ geworden maar helaas duurde dit 3 dagen en de laatste dag kwam er meer bruine kleur uit in plaats van rood. En tijdens mijn menstruatie heb ik heel erg last gehad van steken in m’n buik en aan de zijkant en ik maak me nu wel een beetje zorgen :(( terwijl het normaal 4/5 dagen duurt duurde het 3 dagen
ReagerenJohn (moderator)
30 januari 2017 om 11:06Een menstruatie hoeft niet altijd even lang te duren. Het zou nog een gevolg van de MAP kunnen zijn. Je hormoonstelsel is wel wat ontregeld door het gebruik van de MAP
ReagerenNienke30 januari 2017 om 11:13Kan ik alsnog een test laten doen? Of heeft dat geen zin meer
ReagerenJohn (moderator)
30 januari 2017 om 11:51Als je denkt zwanger te kunnen zijn, moet je een test doen.
Reageren