Zoeken Vraag het forum

Samen masturberen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik vroeg ma af of anderen samen met vriend(en) masturberen en hier dan ook van genieten ?

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

He zal niet zo snel worden toegegeven waarschijnlijk, maar neem maar aan dat het zo is.

Reageren
    Anoniem

Samen masturberen is dus normaal ?

Reageren
    John (moderator)

Laat ik het eens anders vragen… waarom denk je dat het vreemd is?

Reageren
    anoniem

omdat ik er niemand over hoor praten !

Reageren
    anoniem

ik vind het wel spannend om te leren van vrienden is dit normaal ?

Reageren
    John (moderator)

Daar zal ook niet zo snel over worden gepraat. Niemand wil voor “homo”  uitgemaakt worden. En dat is natuurlijk onzin, want met homo zijn heeft dat helemaal niets te maken. Maar zo zijn mannen onder elkaar…

het is niet abnormaal in ieder geval

Reageren
    Anoniem

Denk wel dat masturberen te samen met een vriend of vrienden frequent gebeurt, zonder dat dit toegegeven wordt. Mij heeft het nooit kunnen opwinden. Heb het dus nooit gedaan. Masturberen samen met een vrouw vind ik wel geil. En eerlijk, de paar keren dat het gebeurd is was telkens op “verzoek” van de vrouw. Je hoeft je hierover niet te schamen. Het is even normaal als neuken.

Reageren
Reageer op: Samen masturberen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.