Zoeken Vraag het forum

pijpen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • jo

ik heb een jongen gepijpt ik ken hem niet het was ineens gebeurd. nadat ik hem heb gepijpt heb ik heb niet meer gesproken dus ik weet niet of hij soa heeft. zijn penis zag ergoed uit geen wondjes en zijn sperm kwam in mijn mond en ik ging het erna uitspugen . zijn sperm zag er gwn ook wit uit.. maar omdat ik voor het eerst iemand pijp en daarna niet kan vragen of die soa heeft ben ik toch bang geworden nadat ik alles op internet lees. ik heb gelijk 1 dag na het pijpen keel pijn gekregen ik had het al voor de gepijp  ook dus maar ik werd wel bang.  

kan ik wel kans hebben op een soa ?

het is een jongen die geen sex heeft gehad met jongens dus HIV kan die niet hebben toch

kunt u mij meer informatie geven?

10 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Een soa kun je zo wel oplopen.  HIV is niet erg waarschijnlijk.

Reageren
    jo

maar hoe kan ik het testen hoeveel dagen moet ik wachten als ik donderdag heb gepijpt ?

Reageren
    John (moderator)

testen kan 2 weken na de onbeschermde seks

Reageren
    jo

mijn laatste vraag soa die je oploopt tijdens dat je iemand pijpt zijn die soa’s te genezen ??

Reageren
    John (moderator)

Die zijn allemaal goed te behandelen

Reageren
    Anoniem

dus je komt er wel goed van af ? als je word behandeld

Reageren
    John (moderator)

Ik schreef al:  Die zijn allemaal goed te behandelen

Reageren
    Anoniem

oh ja sorry , ik vind het allemaal beetje eng. ik wil het niet hebben. zou ik nog iets mogen vragen. Het is wel een domme vraag misschien , maar mocht de jongen die ik dus heb gepijpt geen soa hebben. kan ik dan nog ook gewoon door pijpen onschadelijke bacterieen krijgen dat ik daardoor keelpijn heb en amandel pijn heb ? dus mijn vraag als er geen soa bij beide is kan ik dan gewoon door pijpe ook keelonsteking krijgen en dat mijn amandelen zeer doen?

Reageren
    John (moderator)

Het zou kunnen,. Maar je had al klachten van je keel voor de seks. Dus die jongen heeft daar dan meer kans op een infectie (geen soa) gelopen dan jij.

Reageren
    Anoniem2

In jouw eerste bericht schreef je:
    “het is een jongen die geen sex heeft gehad met jongens dus HIV kan die niet hebben toch”

Een man kan ook HIV oplopen door seks met een vrouw. Het is niet zo dat mannen alleen door middel van seks met een andere man HIV kunnen oplopen.

Reageren
Reageer op: pijpen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.