- jo14 januari 2017 om 16:44
ik heb een jongen gepijpt ik ken hem niet het was ineens gebeurd. nadat ik hem heb gepijpt heb ik heb niet meer gesproken dus ik weet niet of hij soa heeft. zijn penis zag ergoed uit geen wondjes en zijn sperm kwam in mijn mond en ik ging het erna uitspugen . zijn sperm zag er gwn ook wit uit.. maar omdat ik voor het eerst iemand pijp en daarna niet kan vragen of die soa heeft ben ik toch bang geworden nadat ik alles op internet lees. ik heb gelijk 1 dag na het pijpen keel pijn gekregen ik had het al voor de gepijp  ook dus maar ik werd wel bang. Â
kan ik wel kans hebben op een soa ?
het is een jongen die geen sex heeft gehad met jongens dus HIV kan die niet hebben toch
kunt u mij meer informatie geven?
10 reactiesReagerenJohn (moderator)
14 januari 2017 om 16:48Een soa kun je zo wel oplopen. Â HIV is niet erg waarschijnlijk.
Reagerenjo14 januari 2017 om 16:54maar hoe kan ik het testen hoeveel dagen moet ik wachten als ik donderdag heb gepijpt ?
ReagerenJohn (moderator)
14 januari 2017 om 16:57testen kan 2 weken na de onbeschermde seks
Reagerenjo14 januari 2017 om 17:05mijn laatste vraag soa die je oploopt tijdens dat je iemand pijpt zijn die soa’s te genezen ??
ReagerenJohn (moderator)
14 januari 2017 om 17:27Die zijn allemaal goed te behandelen
ReagerenAnoniem14 januari 2017 om 17:39dus je komt er wel goed van af ? als je word behandeld
ReagerenJohn (moderator)
14 januari 2017 om 18:05Ik schreef al: Â Die zijn allemaal goed te behandelen
ReagerenAnoniem14 januari 2017 om 18:25oh ja sorry , ik vind het allemaal beetje eng. ik wil het niet hebben. zou ik nog iets mogen vragen. Het is wel een domme vraag misschien , maar mocht de jongen die ik dus heb gepijpt geen soa hebben. kan ik dan nog ook gewoon door pijpen onschadelijke bacterieen krijgen dat ik daardoor keelpijn heb en amandel pijn heb ? dus mijn vraag als er geen soa bij beide is kan ik dan gewoon door pijpe ook keelonsteking krijgen en dat mijn amandelen zeer doen?
ReagerenJohn (moderator)
14 januari 2017 om 18:27Het zou kunnen,. Maar je had al klachten van je keel voor de seks. Dus die jongen heeft daar dan meer kans op een infectie (geen soa) gelopen dan jij.
ReagerenAnoniem215 januari 2017 om 23:31In jouw eerste bericht schreef je:
“het is een jongen die geen sex heeft gehad met jongens dus HIV kan die niet hebben toch”Een man kan ook HIV oplopen door seks met een vrouw. Het is niet zo dat mannen alleen door middel van seks met een andere man HIV kunnen oplopen.
Reageren