- koennio27 december 2016 om 16:31
Ik wil graag iets kwijt:
Ik heb een paar keer bij mezelf gemerkt dat ik nadat ik een gesprek ben aan gegaan met een bekende of onbekende vrouw.
Hierbij hadden we een open gesprek, waarin ik me kwetsbaar kon opstellen.Dat zodra ik het gesprek beëindigde ik seksuele verlangens naar haar kreeg.
Dit gebeurde de laatste tijd een aantal keer en ook met een vrouw die in NIET aantrekkelijk vind in eerste gedachten.Ik hoop dat iemand dit misschien erkend. Ik merk dat ik het niet kan aanvaarden of niet kan accepteren aan mezelf dus ik vecht er tegen en daardoor wordt het alleen maar erger.
Ik weet het maar kan er moeilijk mee omgaan benieuwd. Ik schaam me vooral naar mijn echtgenote.
Hopend op een reactie.
Bedankt voor je tijd, liefdevolle groet.
Koennio
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
27 december 2016 om 16:45Hoe oud ben je?
Heb je ook wel eens open gesprekken waarin je je kwetsbaar kunt opstellen met je vrouw? Hoe is jullie relatie?
Reagerenkoennio27 december 2016 om 17:06Hoi Tandor.
Ik ben 42 en heb een hele mooie relatie met mijn vrouw met hele open eb kwetsbare gesprekken.
Reageren
Als ik die met haar heb dan komen de gedachten aan seks met haar niet.John (moderator)
27 december 2016 om 18:41Ik denk dat je er in ieder geval de focus vanaf moet halen. Als het je erg stoort, zou hier eens met een psycholoog over kunnen praten
Reageren