pijn na seks

Online ZorgZus

Vagina Pijnlijk & Rood Na Seks - Geen SOA's:

Telkens als ik seks heb gehad met mijn partner, scheurt er een stukje huid naast mn anus open, en dat stukje huid van mn vagina naar mn anus ook. het gaat dan heel erg prikken en branden, en ergens aan mn binnenste schaamlip, dichtbij mn clitorius, scheurt er ook altijd wat.

Aan het begin van de ingang van mijn vagina gaat het ook erg branden en prikken. deze plekjes noem ik gescheurd, omdat het als een wond voelt. het bloedt dan niet, maar is dan erg pijnlijk, zeker als ik daarna wil douchen of moet plassen. ik moet dan mn tanden op elkaar drukken om niet te vergaan van de pijn. het zijn steeds dezelfde plekjes.

Hoe kan dit? Het is mijn 5e sekspartner en ZEKER niet de grootste! de seks is ook niet per se ruwer dan voorheen, dus ik begrijp er helemaal niets van. Het heeft denk ik wel een beetje ermee te maken dat ik dan niet nat genoeg ben, maar ik heb dit met geen van mijn vorige partners gehad, dat als ik te droog was, dat ik dan scheurde. ik heb dit bij hem voor het eerst. Ik probeer daarna met lauw water te douchen, en de plekjes in te smeren met vaseline om het wat te verzachten maar dit helpt niet. Ik kan daarna ook moeilijk lopen van de pijn, en de pijn bij het plassen blijft dagen aan , totdat het weer geneest.

We zijn pas beiden getest op soa's maar dat hebben we niet. Wat is het?

Reageer

probeer eens een glijmiddel, kijken of het dan beer gaat

Reageer

Het hebben van relatieproblemen kan je leven behoorlijk negatief beïnvloeden. Ben je voor jezelf of voor iemand anders op zoek naar een oplossing en heb je niet genoeg aan de antwoorden die je kunt vinden in ons forum? Ook dan helpen wij je graag verder.

Partner content

Ben ik vergeten in het bericht te zetten, dat helpt ook niet. Ik heb bij mijn vorige partners NOOIT glijmiddel gebruikt, en bij ruwe seks, of ik nou wel of niet nat genoeg was, ben ik nog nooit gescheurd. Bij deze heb ik het wel al geprobeerd met glijmiddel, maar toch scheur ik. ik wil even benadrukken dat hij niet eens groot geschapen is, ik heb wel groter gehad!

Reageer

Misschien moet je eens zinkzalf proberen, is verkoelend en versterkt de huid

Reageer

Misschien doordat je bang bent dat het weer gaat scheuren, ben je onbewust toch wat gespannen en blijf je nu zelfs met glijmiddel scheuren.

Het enigste wat ik erover kan zeggen is dat je ervoor moet zorgen dat je goed nat bent en voldoende glijmiddel gebruikt en ook tijdens de seks nog extra glijmiddel gebruikt als je last krijgt. Is de seks trouwens langer dan dat je gewend bent?
    Verder kan het nu ook geen kwaad om ervoor te zorgen dat alles helemaal genezen is (1-2 weken geen seks) en dat zou ook moeten schelen.

Reageer

Ik heb daar ook last van, van die sudocreme daarna helpt wel .
    Het blijft echt een tijdje zitten die wondjes en zitten en lopen doet pijn.

Reageer
Reageer op: pijn na seks
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief