- anoniem9 april 2020 om 00:27
- Hoi allemaal, ik heb vrijwel nooit pijn gehad tijdens de seks en sinds 2/3 weken geleden heb ik een pijn branderig gevoel bij de beweging als de penis naar buiten gaat. Naar binnen is er geen probleem. Het brand of schuurt, zo voelt het. Maar het is echt echt niet dat ik niet nat genoeg ben, hiervoor is het ook nooit pijnlijk gegaan. Op de foto heb ik iets duidelijker aangegeven waar de pijn precies zit, het is best wel gericht dat “flapje” aan de achterkant van de vagina. Wij vrijen altijd met condoom dus een soa of iets dergelijks kan het niet zijn. Bij het voorspel heb ik er ook geen last van, de hele dag door niet. Tot tijdens de seks en net na de seks, plassen doet dan enorm branderig pijn. Weet iemand wat dit kan zijn en wat ik kan doen?
Met vriendelijke groet
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
9 april 2020 om 00:40Dat lijkt dan toch op een schuurwondje
Reagerenanoniem9 april 2020 om 11:34Hoelang moet het dan rusten, als in geen seks?
ReagerenJohn (moderator)
9 april 2020 om 15:281 – 1,5 week
Reagerenanoniem9 april 2020 om 17:16Ah dankjewel, maar ik had ongeveer 5 dagen geen seks gehad, maar daarna kwam het helemaal terug. Was dat dan gewoon omdat 5 dagen niet lang genoeg was?
ReagerenJohn (moderator)
9 april 2020 om 17:531 – 1,5 week is dan toch iets langer. Als het daarna weer terug komt, is het toch goed om naar de huisarts te gaan
Reageren