Hoi,
Hebben jullie ervaring met een trio. En in welke samenstelling?
Ik denk er ook wel eens aan maar vraag me af wie je daar voor moet vragen en hoe je iemand daar voor moet vragen.
Graag jullie ervaringen.
Groetjes 1982
ja heb er ervaring mee, ben zelf een vrouw en met twee mannen... een echte aanrader absoluut maar zou wel dit zeker niet binnen een bestaande relatie doen. Kans op jaloezie te groot.
ik ben een vrouw 28 jaar. heb een paar ervaringen met trio. allebei met 2 vrouwen en 1 man. moet zeggen dat ik er niet zoveel aan vond. 2 mannen lijkt me lekkerder. maar zowiezo vind ik gewoon duo lekkerder. je kan elkaar meer aandacht geven!
-xxx-
klinkt misschien stom, maar het beste is als het spontaan gebeurt en inderdaad buiten de relatie! ik heb één keer een soort trio met en man en een vrouw meegemaakt alleen zonder penetratie. Ik ben nog lang niet uit geexperimenteerd op dit gebied en zou graag weer met een man en een vrouw willen. Ik ben zelf een vrouw en woon samen met mijn vriend. Ik weet alleen niet of het slim is mijn vriend erbij te betrekken. Hij heeft weleens gezegd dat hij het prima vindt, maar is zelf niet echt actief om het in gang te zetten. En ik wil heel graag, maar goed nu nog een vrouw met wie het klikt
Ik hoop niet dat dit een datingdiscussie wordt want daar zijn echt andere websites voor. Als je problemen met jullie seksualiteit wilt bespreken dan is dit best geschikt hier denk ik.
Ik kan mij heel goed voorstellen dat er binnen een bestaande relatie om invoelbare redenen behoefte bestaat aan afwisseling. Het gaat in dit geval om een relatie met een derde waar beiden mee in zouden moeten stemmen. Dat vergt overleg binnen je huidige relatie, om het vertrouwen niet te schaden en door eerlijk en open te zijn mogelijk zelfs uit te breiden. Als dat op dit forum besproken kan worden bijvoorbeeld, dan moet dat volgens mij best kunnen. Dan is er niets seksitisch aan.
Moderator: J. Leppink (zorgprofessional)