Zoeken Vraag het forum

Bang voor narcistische stoornis

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Angst

hallo allemaal

ik ben al even heel bang dat ik een narcist ben

vooral omdat ik is een keer heb gelogen tegen een onbekende dat ik  ernsitg ziek was tegen mijn familie en mensen die ken zou ik dat nooit doen nu begrijp ik ook niet waarom ik dat ooit gezegd heb jawel voor aandacht maar dat zou ik nu nooit meer doen maar goed ik blijf daar toch mee zitten .

tegen mijn familie heb lieg ik absoluut nooit maar tegen onbekende wil ik nog wel eens intressant doen voor aandacht .

nou heb ik wel snel een schuldgevoel  dus dat wijst er dan niet op maar ik ben er zo bang voor dat ik dat heb .

en sinds even ben ik afgevallen en daar ben ik best trots op dus ik zeg dat ook wel regematig  ik heb de symptomen dus doorgelezen en in sommige dingen herken ik me wel een beetje maar in veel ook niet.

ik vind het wel leuk om aandacht te krijgen .

maar ik ben bijvoorbeeld niet zo dat ik tegen mijn familie lieg en niet oprechte emoties toon en zo

ik zie mezelf ook niet als heel uniek ofzo

als jullie dit zo lezen klinkt dit dan als narcisme of overdrijf ik een beetje ?

toen ik zo’n test had gedaan kwam daar uit dat ik Het niet echt heb en gewoon een paar narcistische trekjes had maar dat iedereen dat heeft .

( ik heb ook hypochondrie )

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Als je een narcist zou zijn, vroeg je je dat helemaal niet af. Van narcisme is dus geen sprake.

Reageren
Reageer op: Bang voor narcistische stoornis
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.