- Anoniem11 januari 2015 om 20:12
Ik voel me bij andere mensen soms echt heel ongemakkelijk, ik weet nooit zo goed wat voor houding ik moet geven en kom soms niet eens uit mn woorden.. Heb ik heel vaak bij ouders van vriendinnen ofzo, dan veranderd mn stem soms ook helemaal, ik wil me gewoon overal op mn gemak voelen en ik vind dat heel moeilijk, hoe kom ik hier van af?
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
11 januari 2015 om 21:11Anoniem11 januari 2015 om 22:4614 jaar… Ik maak me heel veel druk of mensen me niet raar of wat dan ook vinden
ReagerenJohn (moderator)
11 januari 2015 om 22:56Je bent een beetje onzeker over jezelf.
Reageren
Dat is iets wat wel bij je leeftijd hoort. Ik zou me daar niet al te druk over maken. Dat gaat in de regel ook vanzelf weer over.Anoniem12 januari 2015 om 06:22Klopt, maar kan ik er nu echt niets aan doen ofzo?
ReagerenJohn (moderator)
12 januari 2015 om 12:06Zelf kun je daar niet veel aan te doen. Behalve dan, je zelf niet zo druk maken wat anderen over je denken en van je vinden. Daar heb je zelf toch geen invloed op. Mensen denken toch altijd dat wat z zelf willen.
ReagerenAnoniem12 januari 2015 om 19:48Ook niks zodat ik misschien wat meer open of spontaan ben bij mensen en gewoon mn mond open durf te trekken? Om t zo maar te verwoorden
ReagerenJohn (moderator)
12 januari 2015 om 20:47Dat is vooral iets wat je zelf moet doen. Je zou eventueel naar een psycholoog kunnen
Reageren