Zoeken Vraag het forum

Duizelig

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

ik ben 13 jaar en twee weken geleden voor het eerst ongesteld, maar ik ben altijd heel duizelig en heb een afwezig gevoel. wel merk ik als ik afgeleid ben en geen kans heb er aan te denken dat ik dan niet duizelig ben. dus het kan ook mijn angst zijn. bloedgeprikt, er was niks. het had met mijn hormonen te maken. maar dat stelt me niet gerust. ik ben nu elke dag bang en denk er de hele dag aan. nu kan ik niet alles lekker meer doen zoals vroeger. ik vind dit heel vervelend, heb er ook last van op school. ik hoop dat iemand weet wat ik heb, want ik vind dit echt niet leuk. ;(

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat het vooral iets is wat zich in je hoofd afspeelt. Dat blijkt uit het feit dat wanneer je bent afgeleid, je er geen last van hebt.
    Wat is de angst die je hebt?

Reageren
    Anoniem

sorry, ik snap uw vraag niet. maar ik denk er de hele dag aan en dan komt het vanzelf en dan word het steeds erger omdat ik er bang voor ben. als ik ergens heen moet (bijvoorbeeld school) denk ik meteen; ik word toch weer duizelig en dat is zo vervelend

Reageren
    John (moderator)

Dat was precies wat ik bedoelde met mijn vraag. Waar ben je bang voor…maar dat antwoord heb je nu gegeven.
    Je zult je hier toch zelf overheen moeten zetten. Probeer er zo min mogelijk aan te denken

Reageren
Reageer op: Duizelig
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.