Zoeken Vraag het forum

ik wil een meisje zijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Wouter

Hey, ja ik heb het verteld!, ze zei: oke als jij dat gevoel nog langer hebt dan gaan we er wat aan doen, Gwn doen

Emma

Hai Wouter, ben trots op je

Reageren
    Emma

Wat een top ouder(s) heb jij. Super…

Reageren
    youri412

help me ik wet niet meer wat ik moet doen want ik doe meiden dingen maarik ben een jongen help me

Reageren
    Lana

Youri, eerst met je ouders en de huisarts praten. Succes.

Reageren
    youri412

bedankt lana dat lucht hopelijk op

Reageren
    youri412

ik durf nog niet het te vertellen ik weet niet hoe ze reageren kan iemand mij helpen

Reageren
    kevin

ik begrijp je heel goed… , ik heb dat gevoel ook ik ben nu 18, ik speel al 3 jaar als een meisje op een spel, omdat ik me goed voel als meisje en ik durf het ook niet te uiten …

Reageren
    een jongen :-(

Help! Ik ben een jongen maar wil een meisje worden. Speel niet met meisjesspullen etc. ben bang dat mijn broertjes me gaan uitlachen. Wat moet ik doen?!?! De lul zit me alleen in de weg. Speel op de dsi wel met dora. Ben nog maar twaalf jaar oud en ga volgende week naar de middelbare school. En heeft iemand ervaring met eengeslachtswisseling?

Reageren
    dennis2000

zelfde vraag als: een jongen

Reageren
    Anoniem

hallo ik ben een jongen van 14 draag vaak meisjes kleren en wil ook een meisje zijn maar vertel het aan niemand,me ouders weten dat ik meisjes kleren graag alleen durf niet te vertellen dat een meisje wil zijn wat moet ik doen?

Reageren
    Tandor1

Een goed begin zou zijn om er toch met je ouders over te praten. Uiteraard kun je ook naar de huisarts gaan om erover te praten.

Reageren
    Anoniem

hallo de jongen van 14 opnieuw hoe vertel k het aan me vriendin want ik wil een meisje zijn maar val ook op meisjes

Reageren
    dave-lara

hallo ik en die jongen van 14 heb een account aan gemaakt

Reageren
    Tandor1

Ik zou eerst maar eens beginnen om het met je ouders en de huisarts te bespreken.

Reageren
Reageer op: ik wil een meisje zijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.