Zoeken Vraag het forum

angstoornis?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

ik heb een probleempje. ik heb zojuist de angst stoornis test gedaan en mijn score was 45 maar ik weet niet wat ik heb en waarom ik heb wel erg veel last van mijn schouders en mijn nek iemand enig idee?

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Die vraag kan ik zo helaas ook niet beantwoorden.
    Ben je al met de klachten bij de huisarts geweest?

Reageren
    Pz.

Dat lijkt eerder op stress, zodra mensen last krijgen van stress voelen ze dat vaak in de nek en schouders.

Reageren
    Seline

Hoi ik ben seline 16 jaar Ok heb last van paniek aanvallen ik wou vragen hebben jullie er ook last van dat er heel erg veel druk op je hoofd staat en gespannen is net of er iets in je hoofd gaat klappen ik hoor het graag dank jullie wel alvast x groetjes seline

Reageren
    _87_

Mij lijkt dit niet per direct een paniekaanval. Een paniekaanval is meestal allesomvattend. Feit blijft dat het voor iedereen anders zal aanvoelen. Het zou kunnen zijn dat je gespannen bent. Snoep je regelmatig? Eet je veel chocolade? Of is er misschien iets gebeurd de afgelopen tijd waardoor je je anders bent gaan voelen?

Reageren
Reageer op: angstoornis?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.