- Robyn19 januari 2011 om 12:50
Nou waar zal ik beginnen… Ik heb dus een hele moeilijke jeugd gehad & nu zit ik met allerlei dingen… Ik heb een gigantische angststoornis waardoor het voor mij moeilijk is om naar buiten te gaan… Ik vind het moeilijk als ik in situaties kom waar veel mensen zijn.. Dan ga ik zweten/trillen/snel ademen.. noem maar op…
Maarja nu heb ik dus een vraag waar ik me de laatste tijd erg mee bezig hou.. Heb ik een eetstoornis? ik ga nu uitleggen waarom ik dat denk.. Ik heb altijd rare gedachten bij voedsel.. & het zijn niet de gedachten om af te vallen enz.. Maar gewoon echt rare gedachten.. Als ik bijv een bord eten voor me krijg ga ik de mafste dingen voor me zien bijv mensen die helemaal aan flarden liggen, dieren die aan stukken gesneden zijn. ingewanden, bloed & al dat soort h0rror… (ik heb het al sinds klein kind & heb daardoor gigantisch veel moeite om te eten..) terwijl ik eten wél lekker vind.. & verder niet met mijn gewicht bezig ben enzo.. (& het komt niet omdat ik een h0rrorfilm heb gekeken enz. het zijn gewoon beelden die ik voor me zie die mijn fantasie ofzo maakt & ik kan het ook niet stoppen.. & ik snap er echt niets van… Ik vroeg me af of iemand me kan helpen & dat ook heeft?? Alvast heel erg bedankt…2 reactiesReagerenanon19 januari 2011 om 12:53Ik heb er nog nooit van gehoord, maar het lijkt me niet dat je een eetstoornis hebt. Bij een eetsnornis gaat het toch echt om het beeld dat je van jezelf hebt, en het controle willen hebben.
Maar ik weet het natuurlijk niet zeker.
ReagerenRobyn19 januari 2011 om 12:57Okay… Dan vraag ik me dus echt af wat het is.. want zelfs google kon me niet verder helpen.. & ik vraag me af of er uberhaupt mensen zijn die dat ook hebben.. Het zal toch frapant zijn als ik de enigste ben met die gedachten…
Reageren
Maar bedankt voor uw antwoord!