Zoeken Vraag het forum

Angst/ Bang

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Y.

Goedemiddag,

Ik ben een getrouwde vrouw van 25. Ik heb nog geen 2maanden geleden een miskraam gehad met 14weken zwangerschap. Daar ben ik nog steeds kapot van, maar ik ben nu voor mijn gevoel heel raar geworden, ik ben bang, bang voor alles. Het liefst blijf ik in huis en ga niet weg. Ik liep voor mijn zwangerschap al bij de maatschappelijke werkster en nu nog, maar het helpt me niet. Ik heb zoveel stress gehad het laatste jaar en het gevoel heb dat er elke keer wat gaat gebeuren, ik kan er niet mee overweg en dat ik angst heb, begrijp ik ook niet van mezelf heb continu hartkloppingen en als m’n telefoon gaat krijg ik het benauwd. Waarom.. dat weet ik zelf ook niet. Eigenlijk wil ik naar een pyschiator of iets dergelijks maar ik weet niet wat voor effect het op me zou hebben.

Kunt u mij tips geven? Alvast bedankt.

1 reactie
    Reageren
    Brenda A

een miskraam is voor veel vrouwen een grote schrik, je kunt opeens niet meer op jezelf vertrouwen, je hebt het gevoel dat je lichaam je in de steek heeft gelaten.
    neem de tijd om het te verwerken en praat er over, stop het niet weg, je mag er verdrietig over zijn. veel sterkte gewenst hiermee.
    het ging voor je zwangerschap al niet zo goed schrijf je en de hulp die je kreeg was niet voldoende, het is nu het beste om naar de huisarts te gaan en jouw probleem voor te leggen voordat het nog erger wordt.
    de hormonen van de zwangerschap hebben ook invloed gehad op hoe je je voelt.
    de huisarts kan je doorsturen als hij dit nodig vindt, praat in ieder geval met hem, daar is hij voor.
    je kunt ook nog ondersteuning vragen van een Klassiek Homeophaat, die heeft ook wel iets voor je dat je kan helpen.
    onderneem dus aktie en loop niet door.

beterschap, Brenda

Reageren
Reageer op: Angst/ Bang
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.