John (moderator)
22 november 2022 om 21:54ik denk het wel
Anoniem24 november 2022 om 18:00Hoihoi, ik gaf natuurlijk aan dat ik dacht een koortslip te hebben, mijn vrienden en ouders dachten van niet. Ik heb op een dronken avond wel met jemand gezoend en drinken gedeeld mer wat mensen, hun dachten echter niet dat ik een koortslip had. Nu ongeveer bijna een week later heeft helemaal niemand een koortslip gekregen, ook nier de persoon waarmee ik had gezoend. Het waren vest veel mensen waarmee ik wat had gedeeld maar echt niemand heeft een koortslip gekregen. Betekend dit dat ik eigenlijk nu wel zeker kan stellen dat her geen koortslip was? Andera zou er toch wel 1 iemand zijn die er nu wel last van had gehad…
ReagerenAnoniem24 november 2022 om 18:03Ook met mijn moeder had ik een glas gedeeld, zij heeft ook niks gekregen.
ReagerenJohn (moderator)
24 november 2022 om 18:09Je kunt beter op zoek gaan voor professionele hulp voor de angst
Reageren
dit gaat toch echt nergens over…iwjwjs8 december 2022 om 17:46Hoi, als het herpes virus op een voorwerp zit en je wast het dan af met zeep, kan je jezelf of andere dan nog besmetten met dat voorwerp is of het wassen met zeep voldoende om het virus eraf te krijgen
ReagerenJohn (moderator)
8 december 2022 om 18:46Dat zou dan toch ontsmet moeten worden
Reagereniwuehai8 december 2022 om 19:26Dus het is niet voldoende om het met zeep en water af te wassen zoals je bij je handen doet?
ReagerenJohn (moderator)
8 december 2022 om 19:39Ik schreef volgens mij toch dat het dan ontsmet moet worden…
Reagerenpien21 december 2022 om 14:28Hai,
Reageren
ik weet dat de incubatietijd van herpes 2-12 dagen is en dat je meestal na 1 week wel wat symptomen op begint te merken. Als er dus langer dan 12 dagen voorbij zijn gegaan zou je dan kunnen zeggen dat je hoogstwaarschijnlijk toch niet besmet ben met het herpes virus?John (moderator)
21 december 2022 om 18:42Als je ruim na 12 dagen zit, dan zou je daar vanuit kunnen gaan
Reagereniwahaha23 december 2022 om 07:13Ik merkte na een dag een strakke spijkerbroek en string gedragen te hebben en later op die dag zelf wat jeuk en irritatie op, ik dacht gelijk aan herpes maar nu is her 4 dagen verder en de jeuk is wel wat verminderd en ik heb geen huidafwijkingen ontdekt, geen blaasjes of rode vlekjes of wondjes. Ik lees veel op dit forum dat de meeste mensen na 2 dagen blaasjes krijgen, en ik heb dat niet. Zou dit herpes zijn of iets anders? zoals een schimmelinfectie of irritatie van strakke kleding?
Reagereniwahaha23 december 2022 om 07:25Ik ben ook niet ziek of iets in die richting…
ReagerenJohn (moderator)
23 december 2022 om 14:38strakke spijkerbroek en string rara waar krijg je dan een irritatie van
Reagereniwahaha23 december 2022 om 18:01dus geen herpes denkt u?
ReagerenJohn (moderator)
23 december 2022 om 18:08nee
Reageren