Dood/angst

Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
KG

Hallo mensen ik heb gevoel dat ik dood ga ik heb pijn aan mijn maag borstkast enzo...ik ben bekend met angststornis en soms heb ik gevoel dat ik ga flouwvallen en mijn hartstopen zo gevoel dus.ik heb ook raar gevoel mijm lichaam.
    Zo bang dat ik dood ga want ik heb pijn aan m hart enzo

Reactie

je maakt weer verschillende topics aan met hetzelfde probleem..stop hier nou eens mee. Het is je angststoornis waar je last van hebt.

Reactie

Leven met angst kan je dagelijks leven nogal belemmeren. Ben je voor jezelf of voor iemand anders op zoek naar een oplossing en heb je niet genoeg aan de antwoorden die je kunt vinden in ons forum? Ook in dat geval helpen wij je graag verder.

Angst. Wat te doen als het je leven beheerst?

Angst. Wat te doen als het je leven beheerst?

Angst kan je behoorlijk in de weg zitten Leven met angst kan je dagelijks leven nogal belemmeren. Misschien denk je... Lees verder
    Angstklachten? Test ze zelf!TEST JEZELF
    Partner content

Ik ben zo bang begrijp mij aub..ik ben bang van zelfmoord of dood gaan enzo wat kan ik er aan doen aub kan ik er ooit de ruit komen en normaal leven?

Reactie

Je moet naar de psycholoog...dat is de aangewezen hulp voor je angststoornis

Reactie

kan ik dood gaan door angstĀ 

Reactie
Reageer op: Dood/angst
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief