- Anoniem1 september 2016 om 07:13
Hallo mensen,
Ik ben al lange tijd heel erg angstig om dood te gaan soms heb ik een erg eng gevoel alsof mijn hart zwak is en wilt gaan stoppen ! En dan wil ik constant mijn pols voelen.
Soms heb ik het ook in de avond dan krijg ik het gevoel opeens en ben ik erg bang dat ie zomaar stil valt maar ik voel mijn hart niet raar doen maar wel erg angstig gevoel van binnen en alsof het echt gaat gebeuren iemand ervaring of kan mij helpn!
Gr
Jordi5 reactiesReagerenJohn (moderator)
1 september 2016 om 08:56Ga eens met de klachten naar de huisarts en bespreek ze met hem/haar
ReagerenAnoniem1 september 2016 om 13:38Ik heb in bet verleden over mijn angsten en gevoelens gepraat en ecg en holter gedragen en bet is altijd de schuld van de angst ik heb daar geen zin meer in ik doe alles naar fysio stuurde me weg omdat alles goed is ik ben heel erg bang dat mijn hart toch iets mankeert ik krijg soms erg rare gevoelens alsof ie gaat stoppen en of er wat gaat gebeuren ook in het openbaar en school ik durf er amper meer naar toe ook thuis gebeurt het hoor maar mijn leven is in een andere richting op ik ben echt hopeloos nu.
ReagerenJohn (moderator)
1 september 2016 om 15:00Ik denk dat het toch echt je angst is en niet je hart. Anders zou je al lang een keer in het ziekenhuis terecht zijn gekomen.
Reageren
Ga toch weer turug naar de huisarts en vraag een verwijzing naar een psycholoogAnoniem1 september 2016 om 15:35Me ouders zeggen dat ook als er wat was dan was het al lang gebeurt dus er is niks gevaarlijks maar ik denk nou als het gebeurt is het te laat maar als ik nog een keer een heftige aanval krijg dan doe ik dat bedankt!
ReagerenJna26 november 2018 om 14:11ik heb ook het rare gevoel op mijn borst als<b> mijn hart doet moelijk om te werken. Alle onderzoeken gedaan en alles is in orde. Da gevoel maakt mij zoo bang en duurt max 5 sek .</b>
Reageren