- Anoniem25 april 2016 om 09:12
dag dokter.nl
ik heb nu al over de laatste paar jaren iets dat altijd terug komt op random tijden kan soms 3x in de maand gebeuren of 2x in het jaarhet begint alemaal met een langzaam naar hevige pijn van de buik die langzaam met de tijd ook borstkas pijn bijkomt dan voelt mijn hele buik aan alsof elke spier verstijft (heb een buikje dus als ik zeg verstijft bedoel ik echt keihard word) daarna begin ik hevig te zweten en mijn hele romp voelt heel warm aan en dan begin ook ook erg moeilijk te ademen sins het zo pijnlijk is het enige dat blijkbaar helpt is als ik kort en traag in/uit adem wat stressent kan zijn door de pijn en dan uit het niets achter een uur of 2-3 begint da langzaam weg te gaan
wat kan dit zijn?
dacht eerste keer dat ik mss iets te hevig gegeten had maar achter een aantal keer klopte da ook al nie sins ik het ook heb als ik zeer weinig op niets gegeten hebzou graag willen weten wat dit is en hoe te vermijden en nee naar dokter gaan is geen optie ben al eens geweest ervoor in het begin paar jaar geleden en die zij gwn dat niets was da wil ik hem wel nog eens zeggen als hij het heeft ><
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
25 april 2016 om 11:04Het is moeilijk om daar zonder enig onderzoek iets over te zeggen. Ik denk toch dat je er goed zou doen om naar de huisarts te gaan omdat je er toch al lang last van hebt. Het kunnen darmklachten zijn….heb je wel een last van obstipatie of diarree?
ReagerenAnoniem25 april 2016 om 22:57niet tijdens als ik dit heb maar ja this het een of het ander mijn spijsvertering is echt niet goed voor een langere tijd en this ofwel verstopping dak dage lang niet naar de wc moet en dan soms dagen dak niets anders kan dan meerdere keren per dag door diarree
ReagerenJohn (moderator)
25 april 2016 om 23:26Dat is dan toch reden om naar de huisarts te gaan. Het zijn dan toch je darmen die de problemen veroorzaken
Reageren