- Anoniem14 maart 2016 om 18:22
Hai !
Ik heb met gym mijn knie heel erg hard tegen een ijzeren rand gestoten, met volle vaart. Nu is de knie die ik heb gestoten heel erg rond en dik, ik voel btw geen vocht ? Als ik loop doet ’t ontzettend veel pijn. Als ik bijv op de bank zit en mijn been omhoog breng krijg ik ontzettende pijn/druk op m’n knie. Ik wou eerst even wat informatie vinden voordat ik naar de dokter ga. Ik hou echt niet van deze dokter, alles bij hem is er niks aan de hand. Het is m’n linker knie, aan de rechterkant..
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
14 maart 2016 om 18:27Zonder enig onderzoek is daar niets over te zeggen. Dus ga toch maar even naar de huisarts.
ReagerenAnoniem14 maart 2016 om 18:43Oh okee. Kijk ’t nog even aan. Maar kan een knie dikker zijn zonder vocht ? En kan je op een gescheurden of gebroken knie wel staan ?
ReagerenJohn (moderator)
14 maart 2016 om 18:49Dat zou kunnen…..ik denk dat je er toch verstandig aan doet om niet te lang te wachten
ReagerenAnoniem14 maart 2016 om 20:37Oke bedankt voor u reactie. Ik zie nu bij me knie een lijn, lijkt net alsof ’t niet 1 gewricht is maar 2. Maarja, even afspraak maken dan
ReagerenJohn (moderator)
14 maart 2016 om 20:40Dat lijkt mij een wijs besluit.
Reageren