- Anoniem28 december 2015 om 11:01
Hallo gisteren ging ik naar het toilet om te poepen en het deed ineens pijn .mijn ontlasting was niet eens hard en kwam er makkelijk uit maar het leek net of er iets open scheurde. er kwam ook een beetje bloed mee. daarna ging de pijn weer weg, maar vanochtend ging ik weer naar de wc en deed het weer pijn terwijl mijn ontlasting niet hard was maar zacht zoals altijd eigenlijk.
er kwam nu geen bloed mee voor zover ik kon zien maar het blijft nu in tegenstelling tot gisteren wel pijn doen bij het zitten .
ik vind dit vreemd want heb verder nooit klachten gehad bij naar het toilet gaan. ook de dagen voordat ik dit had heb ik geen klachten gehad, het is dus ineens zomaar ontstaan terwijl mijn ontlasting er makkelijk uit ging en zacht is..hoe kan dit? en wat zou het kunnen zijn?
8 reactiesReagerenJohn (moderator)
28 december 2015 om 17:29Het kan een aambei zijn of een klein anusscheurtje.
Reageren
Heb je zelf al eens gekeken of er iets aan de anus is te zien?Anoniem29 december 2015 om 08:53Nee ik heb niet kunnen kijken. ben ook maar alleen en heb geen spiegel los. maar met zitten deed het gisteren erg veel zeer na de ontlasting. de eerste keer dat er bloed kwam zag ik dat niet in de ontlasting zelf zitten.maar voog het enkel af met wc papier.
ik had nog een vaseline zalf liggen hier en die er maar gisteren aan de anus gesmeerd. vandaag had ik al minder pijn maar ontlasting was ook dunner dan de dagen ervoor.geen bloed meer gezien sinds gisteren ook. wel blijft het nog erg gevoelig.nu ook weer een beetje bij het zitten op een stoel. het is dus nog niet over.
ReagerenJohn (moderator)
29 december 2015 om 10:52Dat lijkt dat toch op een aambei of een anusscheurtje. Als je er last van blijft houden ga dan even naar de huisarts
ReagerenAnoniem29 december 2015 om 16:51Ben vanmiddag geweest naar de huisdokter, en die zag dat het inderdaad een anus scheurtje was wat daar zat. kan vreselijk pijn doen zeg.. maar heb zalf gehad twee keer per dag aanbrengen op de kloof. hij vertelde mij dat je dat zomaar kan krijgen ,hetzelfde dat als je lip ineens springt ofzo. of je mondhoek scheurt of er zat misschien al iets, maar na een paar dagen zou het al beter moeten gaan volgens de apotheker van de zalf. we wachten het maar af..
ReagerenJohn (moderator)
29 december 2015 om 16:55Dat gaat beslist goed komen….
ReagerenAnoniem18 januari 2016 om 12:16Ja inderdaad, ik ben er nu volledig vanaf
Reageren
bedankt nog voor u hulpJohn (moderator)
18 januari 2016 om 15:46Graag gedaan. Goed om te horen dat het weer weg is.
ReagerenAnoniem18 januari 2016 om 16:19Ja dat wel ,maar ik heb nog meer problemen. kijkt u eens bij pijn in heup en rug?
Reageren