- Anoniem27 oktober 2015 om 14:38
Ik heb sinds een paar weken (4-5) last van de zenuwen(?) in mijn billen. Ik heb hier vooral last van als ik lang zit (dus als ik werk). Het kan dan zo erg worden dat het doorstraalt in mijn benen. Ik kan dan moeilijk opstaan en ben dan erg stijf en moet een tijdje lopen voordat ik weer normaal kan lopen. Ik heb het ook tijdens en na het slapen. alleen in mijn billen. Ik ben bij de fysio geweest echter zegt zij dat het spieren zijn welke beweging nodig hebben.
ik heb echter ook een spiraal laten plaatsen in april en denk dat het misschien daar mee te maken heeft omdat de pijn bij mijn bekken lijkt te zitten dat dan uitstraalt naar mijn billen.
Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn en hoe ik het probleem zou kunnen verhelpen?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
27 oktober 2015 om 15:02Dat is moeilijk te zeggen zonder enig onderzoek.
Reageren
Je zou kunnen laten controleren of de spiraal nog op de goede plek zit, maar ik denk niet dat de problemen daar vandaan komen.
Een andere optie is om de huisarts te vragen om een röntgenfoto van je onderrug te laten maken, om te kijken of er niet goed zit bij je wervels of het SI gewricht.