Zoeken Vraag het forum

niet ongesteld in mijn stopweek

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo allemaal,

Ik heb een beetje stress en ik weet niet of dat nodig is, kunnen jullie mij helpen? Een week geleden heb ik voor de eerste keer seks gehad. Het deed best veel pijn. Ik slik wel de pil (altijd rond een vast tijdstip en ik vergeet hem nooit) ook hebben we het met condoom gedaan, maar hij heeft me ook gevingerd nadat hij zijn condoom had afgedaan.. De dagen daarna had ik wel wat pijntjes hier en daar. Ik had wat buikpijn en was soms een heel klein beetje misselijk. ik heb nu mijn stopweek en de dagen voor mijn stopweek kreeg ik last van mijn rug, maar ik ben dus nog niet ongesteld geworden. Moet ik me druk maken? Of is het heel normaal dat ik niet ongesteld ben geworden?

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Je gebruikt de pil, en jullie hebben ook nog een condoom gebruikt. Dus zwanger zijn is wel heel erg onwaarschijnlijk…

Het kan een keer voorkomen dat je menstruatie later komt of zelfs een keer wegblijft als je de pil gebruikt. Ziekte, medicatie of stress kunnen daar ook nog aan bijdragen. Wanneer heb je de laatste pil van de strip genomen?

Reageren
    Anoniem

Ik heb woensdag mijn laatste pil geslikt. Meestal ben ik het dan echt al de dag daarna en soms als uitzondering een keer 2 dagen later.

Reageren
    John (moderator)

Het kan best wel een keer gebeuren dat je menstruatie iets later is.
    Gewoon even afwachten het is pas de derde dag….

Reageren
    Anoniem

Dank je wel voor je snelle reactie! Dan wacht ik gewoon even af. En als ik niet ongesteld word, wat kun je me dan aanraden om te doen?

Reageren
    John (moderator)

Je zou een zwangerschapstest kunnen doen ofschoon ik de kans op een zwangerschap zeer onwaarschijnlijk acht. Maar dan heb je daar in ieder geval duidelijkheid over.
    Voor het overige gewoon weer op tijd met de nieuwe pil starten.

Reageren
    Anoniem

Ja want ik had inderdaad wel gelezen dat als je de maand voor je stopweek niet hebt overgegeven , geen diarree hebt gehad en geen medicijnen hebt gebruikt dat dan de kans op een zwangerschap als sowieso zeer onwaarschijnlijk is. Dus misschien moet ik maar gewoon even afwachten en er toch maar een beetje vanuit gaan dat er niks aan de hand is.

Reageren
Reageer op: niet ongesteld in mijn stopweek
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.