- Anoniem27 november 2014 om 17:18
Hallo,
De laatste dagen heb ik tijdens het bewegen aardig veel last van mijn rug. Ik moest namelijk met gym hoogspringen met een kleine trampoline. Sindsdien heb ik last in het midden van mijn rug. Ik heb pijn als ik buk, wakker wordt uit mijn slaap en als ik vanuit liggende positie rechtop probeer te zitten. Nou is mijn vraag, moet ik hiervoor naar de dokter of gaat het vanzelf weg. Het is nu drie dagen geleden en de pijn is niet meer maar ook niet minder geworden
Alvast bedankt.
MVG
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
27 november 2014 om 22:31Misschien goed om toch even naar de dokter te gaan.
ReagerenRambo9 maart 2018 om 12:05Ik weet er alles reden ik was topatleet powerlifting .Ik heb 17 Wk en 16 E.K Meeg dr5 % om de drie weken 100%.Op de wedstrijd sta je op de grond daarmee dat je zo kan tillen ik heb nooit iets aan me ru gehad had mooi techniek plus knie naar buiten plooien en je heupen kantelen
Reageren
Ik werk in de sport met vaste benoeming aaid 3 Maal Europeeskkmpioen.Zilver W.K Australie en paar keer Brons E.K en W.K En drie maal union E.K Kampioen enkel russen mogen niet meer doen reden doping.
Ik had wereldrecords 9 W.K + 9europees records
Squat-67.5 290 werledrecord Benc Press 167.5 zonder bechsuit deadlif 270 Kg Juinior Senior -75 Squat 280 op training 290 bench 191.5 europees record deadlif 290 Smalle Bench 1×1 160 kg. Halfsquat 385 kg
Ik moet regelmatig naar leven van bloso want ik was bloso en betaalde atleet .Maca Inosine vit b complex en bccaa , vit c in 12 weken 3 injecktie b6 de laatste 3 weken zeker niet onveilig kan je zo krijgen in de aphotheek
2 weken training met een trainingsmaximum dat oploopt per 2.5 kg in de bench 5%01×1 , Squat en Deadlift iedere week 5 kg erbij deadlift werd er getraind met plalen van 2 cm 1ste week 12 platen 6x3x80ù 2×285%1×1 90% om de drie weken 100.%
Op de wedstrijd sa je op de grond dardoor beter
Ik had mooi techniek knieien nar buiten laten gaan en bekken kantelen.Ik ben vastbenoemd aan de gemeente in sport
daar doet eer gek die zelf sportfictionaris is dipla gekregen trampoline springen helft van de mensen hebben afgezegdbo26 mei 2019 om 15:15na half uur trampoline springen, ondraaglijke rugpijn. Bij bewegen, liggen, zitten… midden in rug.. is nu 4 dagen geleden…
ReagerenJohn (moderator)
26 mei 2019 om 15:16Neem dan nu even contact op met de huisartsenpost
ReagerenMats26 maart 2020 om 16:31Ik heb veel pijn bij mijn onderkant van mijn borst kast ik kreeg het bij het trampoline springen vorig jaar had ik het ook het is toen gestopt na4/5 weken nu heb ik het weer ik kan niet trampoline springen en ook niet op de grond springen
ReagerenCatootje27 maart 2020 om 07:41@Mats. weet niet of een osteopaat wat kan betekenen.
Reageren