- Anoniem3 november 2014 om 07:21
18 september 2014 ben ik met mijn zoontje achterop de fiets geschept door een auto op de rotonde. ze gaf ons geen voorang en trapte het gaspedaal in ipv de rem.
Ik weet dat ik de klap heb gemaakt maar weet niet wat ik tegen mijn jukbeen aan heb gekregen. Omdat het nog al dik was (zat ook n gatje net boven jukbeen) hebben ze in het ziekenhuis hebben ze rontgen foto’s gemaakt o.a van mijn jukbeen. Op de rontgen foto konden ze niet goed zien of er een breuk zat dus hebben ze ct scan gemaakt, maar er was niets te zien.
Nu 6,5 week later heb is het nog steeds dik,blauw en pijnlijk.(stekende pijn,kan ook niet op die kant van mn gezicht liggen,als ik buk drukt het heel erg,kloppend pijnlijk gevoel)
Hoelang duurt zoiets en is dit echt normaal? of is toch tijd om actie te gaan ondernemen?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
3 november 2014 om 14:00Een forse bloeduitstorting/kneuzing kan inderdaad lang duren.
Reageren
Het is bovendien mogelijk dat een zenuw ook een oplawaai heeft gehad. Ook dat zal langere tijd duren voordat het herstelt. uiteraard kun je naar je huisarts gaan en er nog eens naar laten kijken.