Zoeken Vraag het forum

pijn boven de hiel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Ik heb al 4 weken last van mijn voet boven mijn hiel zit er iets een kleine verdikking en als ik hier op duw is het een akelig gevoel dat trekt. Doet echt veel pijn heb al van schoenen moeten veranderen omdat ik er echt niet mee kan wandelen en nu gaat het wat beter omdat ik andere schoenen draag maar als ik terug mijn ballarinas aan doe voel ik het terug. Gisteren zat het dik en nu wat minder het verschilt van dag het kan zijn dat het morgen dan wel terug dik zit echt raar. Maar het doet wel enorm veel pijn. Zou dit haglund exostose kunnen zijn? Heeft iemand hetzelfde gehad of weet iemand wat dit is?
    Bedankt
    Groetjes

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Of het een exostose is kan alleen maar worden vastgesteld d.m.v. een röntgenfoto.
    Het kan ook een ontsteking van de aanhechting van de achillespees zijn.

Ga met de klachten naar je huisarts.

Reageren
    Anoniem

Ok, bedankt maar als het dan een ontsteking is aan de aanhechting van de achillespees moet ik hier dan echt mee naar de dokter of gaat dit vanzelf terug weg? Of is dit echt iets waarmee ik naar de dokter moet of niet noodzakelijk? Want loop hier toch al 4 weken mee rond, mijn moeder zegt dat de dokter toch maar een gewoon zalfje zal voorschrijven die niet zal helpen, maar ik weet er zeker van dat het echt iets raars is… Wat denk jij?

Reageren
    John (moderator)

Ik zou er toch maar even mee naar de dokter gaan. Met blijven rondlopen kom je er niet vanaf.

Reageren
    Anoniem

Oke bedankt, zal ik doen groetjes.

Reageren
Reageer op: pijn boven de hiel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.