- Anoniem27 oktober 2014 om 22:52
Hallo,
Ik heb al 4 weken last van mijn voet boven mijn hiel zit er iets een kleine verdikking en als ik hier op duw is het een akelig gevoel dat trekt. Doet echt veel pijn heb al van schoenen moeten veranderen omdat ik er echt niet mee kan wandelen en nu gaat het wat beter omdat ik andere schoenen draag maar als ik terug mijn ballarinas aan doe voel ik het terug. Gisteren zat het dik en nu wat minder het verschilt van dag het kan zijn dat het morgen dan wel terug dik zit echt raar. Maar het doet wel enorm veel pijn. Zou dit haglund exostose kunnen zijn? Heeft iemand hetzelfde gehad of weet iemand wat dit is?
Bedankt
Groetjes4 reactiesReagerenJohn (moderator)
27 oktober 2014 om 23:27Of het een exostose is kan alleen maar worden vastgesteld d.m.v. een röntgenfoto.
Het kan ook een ontsteking van de aanhechting van de achillespees zijn.Ga met de klachten naar je huisarts.
ReagerenAnoniem28 oktober 2014 om 00:28Ok, bedankt maar als het dan een ontsteking is aan de aanhechting van de achillespees moet ik hier dan echt mee naar de dokter of gaat dit vanzelf terug weg? Of is dit echt iets waarmee ik naar de dokter moet of niet noodzakelijk? Want loop hier toch al 4 weken mee rond, mijn moeder zegt dat de dokter toch maar een gewoon zalfje zal voorschrijven die niet zal helpen, maar ik weet er zeker van dat het echt iets raars is… Wat denk jij?
ReagerenJohn (moderator)
28 oktober 2014 om 08:58Ik zou er toch maar even mee naar de dokter gaan. Met blijven rondlopen kom je er niet vanaf.
ReagerenAnoniem28 oktober 2014 om 11:34Oke bedankt, zal ik doen groetjes.
Reageren