Zoeken Vraag het forum

zeurend,stekend pijn rechterschouder nu ook linkerschouder en knie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • tiekje

Goede dag.
    2 weken geleden begon mijn rechter schouder pijn te doen in me slaap stekende zeurende pijn net of er kleine naaldjes in me schouder geprikt worden.

Een week later trok het door naar me linker schouder me nachten werden steeds korter.

Nu ben ik vorige week woensdag naar de dokter gegaan ze kon het niet verklaren maar toch ontstekings remmers gehad.

Nu begon afgelopen zaterdag de pijn erger te worden en is het door getrokken naar me rechter knie ondanks de ontsteking remmers

Vandaag naar de dokter gegaan en die kon het nog steeds niet verklaren de pijn in me knie is echt ondraaglijk ze weet bijna zeker dat het geen ontsteking is maar toch bloed laten prikken.

Hebben jullie nog een idee wat het kan zijn?

Ik maak me behoorlijk zorgen

Reageer op: zeurend,stekend pijn rechterschouder nu ook linkerschouder en knie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.