- Anoniem12 oktober 2014 om 08:02
Heb vijf jaar geleden eenzijdig auto ongeluk gehad en sindsdien heb ik met regelmaat klachten. Stijve nek voelt hard aan. Pijn in (midden-)rug. Verdoofd gevoel arm. Vermoeid gevoel been. Scherp pijn achterin knieholte.
Al mijn klachten zijn aan de linkse kant van mijn lichaam.Ga er zowel lichamelijk als geestelijk onderdoor.
Weet iemand hier iets op.
8 reactiesReagerenAnoniem12 oktober 2014 om 08:03De kracht met name in mijn been is ook stuk minder geworden.
ReagerenJohn (moderator)
12 oktober 2014 om 09:52Ik denk dat je met de klachten naar je huisarts zou moeten en een verwijzing moet vragen om je klachten nader te laten onderzoeken door een neuroloog en eventueel een orthopeed.
ReagerenAnoniem12 oktober 2014 om 10:50ben daar al zo vaak geweest. Zou nou naar de revalidatiearts mogen. Moet ik wel even 4 maanden op wachten.
ReagerenJohn (moderator)
12 oktober 2014 om 12:09De revalidatiearts is ook een optie.
Reageren
Helaas zijn er inderdaad lange wachtlijsten.
Misschien in een ander ziekenhuis?Anoniem12 oktober 2014 om 13:18Geen optie. Maandag opnieuw contact met huisarts. Neuroloog en orthopeed wel sneller aan de beurt?
ReagerenJohn (moderator)
12 oktober 2014 om 18:01Ben je nog niet eerder bij een neuroloog of orthopeed geweest dan?
ReagerenAnoniem12 oktober 2014 om 22:17nee 🙁
ReagerenJohn (moderator)
12 oktober 2014 om 23:05dan zou ik daar toch in ieder geval het eerst naar toe gaan. In eerste instantie de neuroloog. Vraag een verwijskaart. De huisarts kan (als hij wil) een spoedafspraak vragen.
Reageren