Zoeken Vraag het forum

vreemde combinatie zenuwpijn en gevoelloosheid

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,
    Gisteren ervaarde ik spontaan zenuwpijn in mijn rechter onderarrm bij het reiken naar mijn glas op tafel in eerste instantie dacht ik gewoon een verkeerde beweging, maar de pijn blijft bij het strekken. Het voelt stekend en brandend net onder mijn huid. Naarmate de dag vorderde begon ik een vreemd gevoel op de zelfde plek te ervaren. In het begin kon ik het niet plaatsen maar het begon steeds meer te voelen alsof er een deel op mijn onderarm er niet hoorde. Op een gegeven moment besefte ik dat de plek ter groote van ong. Centimetertje of 13 gevoelloos was ik heb een naald gepakt om te kijken of ik dat voelde maar dat was niet het geval. Terwijl ik de brandende pijn onder mijn huid wel voel. Ik schrik hier een beetje van kunnen jullie mij vertellen wat dit betekend? Groetjes mandy

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Het kan een irritatie van een zenuw zijn.
    Ga even naar de huisarts.

Reageren
Reageer op: vreemde combinatie zenuwpijn en gevoelloosheid
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.