- Anoniem20 juni 2014 om 17:34
Hallo allemaal.
Ik schrijf dit bericht over mijn moeder. Zij is 52 en mankeert veel helaas. Nu was daar op zich mee te leven maar helaas is daar nu een heel erge rugpijn en pijn in haar rechterbeen bijgekomen. Na vele doktersbezoeken, veel pijnstilling, (8xd10mg oxycodon en 25mcg fentanyl pleisters) wat overigens enigzins een beetje verzacht maar nog verre van comfortabel, plus een rontgenfoto, en 2 mri’s waarvan 1 met contrast, heeft zij nog geen antwoorden. Graag wil ik met iemand in contact komen die misschien dingen herkend of weet in welke richting we nog kunnen zoeken.
Over de pijn, die is er ingeschoten in haar bil, maar werd langzaam maar zeker erger en meer verplaatst naar rechteronderrug en rechterbeen tot in de enkel.
Uit de onderzoeken komen allerlei verschillende verwarrende dingen. Ene arts beweert dat er geen hernia’s zitten.. anders noemt 3 kleine en weer een andere noemt er 2 maar zonder wortelcompressie.In ieder geval haar pijn wordt steeds minder draaglijk dus zoek ik nu op deze manier hulp!
Mvg Cindy
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
20 juni 2014 om 18:26Soms is er helaas geen duidelijke oorzaak te vinden. Ze zou een verwijzing aan de huisarts kunnen vragen voor een second opinion in een ac. ziekenhuis.
Reageren
De pijnpoli is natuurlijk opok een optie. Er zou eventueel een blokkade kunnen worden gelegd om zo te pijn te blokkeren.Anoniem20 juni 2014 om 18:41Bij de pijnpoli kan ze over een paar weken terecht maar dan zal eerst duidelijk moeten zijn of het echt haar zenuwen zijn. Dat academisch ziekenhuis is misschien nog wel een optie. Ik hoop vooral dat er dan een eenduidige uitslag komt en niet allerlei verschillende dingen.
Reageren
BedanktJohn (moderator)
20 juni 2014 om 18:45De klachten wijzen er wel op. Dat kan d.m.v. een “proef” blokkade wel worden vastgesteld.
Reageren