Zoeken Vraag het forum

pijn in kuit

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

– Ik ben van woensdag tot vrijdag naar Parijs geweest. Vnaaf de eerste dag kreeg ik pijn in mijn linkerkuit. De pijn is er alleen als ik stap, dus als ik gewoon stilzit doet het geen pijn. Als ik op mijn kuit druk doet het ook geen pijn. Het is vreemd want de pijn is precies echt in mijn been. Weet iemand misschien wat dit is? Is het gewoon overbeslasting, of is het ernstig? ik moet volgende woensdag meedoen aan de schoolcross dus maak ik me zorgen…
    – ook heb ik een hockeybal tegen mijn andere scheen gekregen, het was gevoelig maar zag niet blauw. een week hierna ben ik gaan snowboarden en mijn boots drukten op die plek waardoor ik veel pijn had. En er was niets te zien. De laatste dagen begon er op die plaats een bult te komen, en nu (3weken later) staat die bult er nog steeds. Iemand een idee wat het is?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Misschien is het verstandig om met je benen even naar de huisarts te gaan of de fysiotherapeut. De bult op je scheenbeen zal waarschijnlijk een bloeduitstorting zijn. De kuit kan inderdaad een overbelasting of een overrekking zijn. Ik denk dat de schoolcross moeilijk gaat worden.

Reageren
Reageer op: pijn in kuit
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.