- Anoniem5 april 2014 om 11:08
Hallo,
Maandag heb ik een antibioticakuur gekregen tegen voorhoofdholteontsteking. Woensdag middag werd ik plots heel slecht. Ik moest veel braken en liet dingen uit mijn handen vallen. Ik ben bekend met migraine, en normaal werkt mijn medicatie perfect, alleen nu niet. Nu (zaterdag) heb ik nog steeds zoveel hoofdpijn en lichtelijke nekpijn. Ik kan wel janken. Eergisteren naar de huisarts geweest, en ik heb toen paardenmiddel aan spierverslappers gekregen. Hier zou de hoofdpijn minder van worden. Nou nee dus. Wel word ik hier high en slap van. Gisteren ben ik naar de hulpartsenpost gegaan, en ook hier konden ze niks doen. Ze dach aan spanning in mijn spieren.
Al met al heel vreemd, want ik heb lage onstekingswaardes in mijn bloed, wat wijst op geen ernstige onstekingen, en ik last van oorsuizen. De goddelijke dag. Ook is gisteren mijn voorhoofd op gaan zwellen.
Omdat mijn arts van gisteren dacht dat het om stress ging/ spierverkramping, heb ik vanmorgen direct een afspraak gemaakt met de masseur. Raad eens? Ik had totaal geen vreemde gespierde spieren.
Ik ben nu een tikkeltje ten einde raad. De hoofdpijn is echt om te janken!
Btw, ik zit ook al dagelijks aan 1800 mg ibubrofen en 4000mg paracetamol…!
Heeft er iemand een tip? Wat kan ik nog doen?!1 reactieReagerenJohn (moderator)
5 april 2014 om 12:08[quote]Ook is gisteren mijn voorhoofd op gaan zwellen.[/quote]Is dat daadwerkelijk zo of voelt het zo aan?
Reageren