- mariskaatje959 maart 2014 om 20:10
Hallo,
Ik ben 19 jaar en ik ben een vrouw. ik heb veel pijn in mijn lies uitstralend naar mijn been.Ik heb sinds 5 januari een opgezette lymfeklier in mijn lies. ik heb er erg veel pijn aan. ik ben al een paar keer naar de dokter geweest, mijn bloed is geprikt, daar kwam niks uit er zijn geen verhoogde ontstekingswaarden te zien.
ook heb ik al een echo gehad van mijn lies toen bleek dat er 4 lymfeknopen opgezet zijn en in mijn andere lies is er 1 opgezet. nu moet ik weer een paar weken afwachten. de pijn wordt steeds erger in plaats van minder de huisarts snapt er ook niks van… bij warmte word de pijn erger.
ik ben de laatste tijd erg moe, en ik heb het soms ineens heel erg warm van binnenuit maar ik heb geen koorts mijn temperatuur is vaak 37.7. Ik heb de laatste tijd ook last van mijn keel en daar zijn mijn klieren ook opgezet. mijn keelamandelen zijn vorig jaar verwijderd.Ik hoop dat er iemand is die tips heeft om erachter te komen wat het eventueel zou kunnen zijn. of wat ik zou kunnen doen om de pijn te kunnen verminderen.
Ik heb dit ook al als anoniem al op de site gezet, want ik was vergeten dat ik een account had3 reactiesReagerenJohn (moderator)
9 maart 2014 om 21:27Als de klachten zo blijven aanhouden en er verder geen directe aanwijsbare oorzaak is, zou ik de huisarts vragen voor een verwijzing naar de endocrinoloog of de internist.
ReagerenG23 juni 2018 om 09:10- Heb veel pijn in mijn lies en bovenbeen trekt door naar mijn rechterknie als ik werk is dit erger ben ook best wel snel moe
John (moderator)
23 juni 2018 om 09:13Moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen. Ga met de klachten naar de huisarts of een fysiotherapeut
Reageren