Zoeken Vraag het forum

Verhoogde bezinking langere tijd

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • AnoniemMeisje12

Hallo ,

Op 18 november kreeg ik heel erg veel last van me rechterbovenbuik (echt scherpe steken) heb de hap gebeld voor advies wat ik tegen de pijn kon doen .
    Hij wilde dat ik toch even langs kwam om me buik te beoordelen . Ik had ook 38,0 graden koorts , dat steeds meer steeg t/m 38,4 in een paar uur .
    Ik moest door naar de seh omdat ie galstenen vermoedde .
    Daar aangekomen hadden ze bloedafgenomen en bleken me leukocyten verhoogd te zijn en me bezinking .
    Ze dachten een blindedarmontsteking omdat galstenen niet zo logisch waren bij jonge meiden .
    Moest daar blijven voor observatie , en kijken hoe die ontsteking zich ontwikkelde .
    Gelukkig bleek via de echo dat alleen de bovenkant was ontstoken , dus het was een twijfelgeval , van wel of niet .
    Uiteindelijk niet geopereerd omdat ik ook niet heel erg ziek was . Heb daar uiteindelijk twee nachten gelegen .
    Maar daarna nog een paar keer op de seh geweest vanwege hartstikke veel buikpijn & steeds meer waar die koorts (heb ik nu nog haast elke avond rond de 38,3 t/m 38,9)
    Me bezinking blijft hoog , en de kinderarts heeft een mriscan laten maken van me dikke / dunne darm en blindedarm om te kijken als er daar een chronische ontsteking zit of andere rare dingen die er niet horen .
    Krijg morgen de uitslag , maar de buikpijn en de koorts is nog steeds aanwezig .

Heeft een van jullie dit ook gehad of weet iemand wat dit kan zijn ?
    Groetjes & alvast bedankt !
    Graag spoedig mogelijk antwoord .

Reageer op: Verhoogde bezinking langere tijd
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.