Zoeken Vraag het forum

pijn in hele lijf bij wakker worden

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • lili

wie kan me helpen, ik heb de ziekte van buerger is bloedvatziekte, heb al 8 maanden morfine, via pleister 75 mg en slik zonodig oxynorm erbij. ik word sinds een wk of 9 wakker met pijn in mijn lijf als of er een vrachtwagen over me heen is gereden. mijn heeft hier geen antwoord op. is er iemand die dit ook heeft? ook heb ik ineens pijn in elleboog en nee geen tennis arm. al laten checken bij dokter. ik word gek van het niet weten wat er mis is . gr lili

6 reacties
    Reageren
    eric

heb ik ook…..

Reageren
    eric

stoppen met roken, gezond eten, veel water drinken, wandelen en sport (fitness). Dit verminderd de klachten, dit gaat echter wel jaren duren.

Reageren
    Nicolien

Gestopt met roken ook ik heb pijn over mijn hele lichaam. Zeggen nu dat het fibromyalgie is. Vraag me af of je genezen bent van buerger als je gestopt met roken bent. Mijn grote teen niet die heeft geen bloeddruk is merendeel van de dag koud…hebben jullie ook problemen ook na het stoppen met roken.

Reageren
    Hannelore

Ik heb nog nooit gerookt, ben 51 en blijk het te hebben in mijn grote teen. Ik ben best wel bang aangezien mijn vader door verstoppingen in bloedvaten, bekend was met meerdere amputaties. Ik ga deze ochtend beginnen met nifedipine. Zijn er hier mensen met goede resultaten? En ik heb steunkousen, mogen die eigenlijk nu wel?

Reageren
    Suus

@Hannelore
    Bespreek de steunkousen met je huisarts of behandelend arts.
    Bij de ene vaataandoening zijn ze niet goed, voor de andere worden ze juist aanbevolen

Reageren
    Ri

Hoe zit het met werken en deze ziekte ? Vraag mezelf af als dat ooit weer mogelijk is aangezien ik het aan beiden handen in mijn vingers heb . Graag lees ik reacties

Reageren
Reageer op: pijn in hele lijf bij wakker worden
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.