Zoeken Vraag het forum

Scheurende pijn rechts onderbuik, kwab, keizersnee

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Iris de W

Hallo,

Ik ben 6 jaar geleden bevallen d.m.v een keizersnee.
    3 jaar geleden begon ik vresselijke scheurende stekende pijn te krijgen in de onderbuik, ik heb een enorme kwab gekregen en denk dat de pijn daarin zit,rechts en iets boven de keizersnee.ook vlakbij de straies
    Dsgelijks voel ik deze pijn, ongeacht menstruatie of niet.Ik heb allerlei onderzoeken gehad, ct-scan, inwendig echo bij de gynocoloog,darmonderzoek, vorige week weer een echo gehad maar er komt maar niets uit.
    Het lijkt alsof de pijn, pijnlijker en vaker voorkomt, als ik ontspan beweeg of wat dan ook voel ik het.
    Mijn menstruatie is de laatste half jaar zo goed als niets en afgelopen maand helemaal niets meer, ik heb al 4 jaar stoelgang en heb vaak pijn bij vrijen. dinsdag moet ik weer naar de huisarts maar ben bang dat ze geen oplossingen meer weten, misschien helpt dit berichtje voor een eventuele tip of hint

1 reactie
    Reageren
    Anoniem

Hoi iris.
    Hoe is t nu met je? Hier dezelfde klachten maar direct na de kz begonnen. Nu bijna operatie, spannend wel.
    Groetjes

Reageren
Reageer op: Scheurende pijn rechts onderbuik, kwab, keizersnee
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.