Zoeken Vraag het forum

Plotseling onverklaarbare pijn in bovenbeen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • anoniem

Herkend iemand dit?

2 weken terug kreeg ik opeens pijn in mijn bovenbeen op 1 plek terwijl ik niks bijzonders gedaan heb.
    Op mijn buik liggen gaat niet omdat het dan zoveel pijn doet.
    Als ik even heb gezeten is de pijn met lopen weer heel erg en als ik tijdje loop word het weer minder.
    Tja en als ik stil zit heb ik nergens last van.
    Mijn been is heel even wat dikker geweest maar dat was maar heel even.
    Wat kan dit toch zijn? Het duurt nu al 2 weken maar om daar nou voor naar mijn huisarts te gaan vind ik ook weer zo wat maar de pijn is best heftig

19 reacties
    Reageren
    Iemand

En, hoe gaat het nu met je been?

Reageren
    a.maat

Hopelijk weet iemand hier meer over ook ik heb sins een paar dagen die pijn of toch naar de huisarts

Reageren
    Lara

Hai, spreek je van kramp?

Reageren
    Harma

ik heb ook pijn in mijn (rechter)bovenbeen. Duurt nu ook al twee weken. Is vooral met traplopen pijnlijk. Bij mij is het na een half uur liggen in de tandartsstoel de volgende dag begonnen. Tijdens het liggen in de stoel had ik pijn in mijn rechterbil en de behoefte om mijn rechterbeen op te trekken. Eerst dacht ik aan Ischias, dat heb ik wel vaker gehad, maar dat voelt toch anders. Mij lijkt dat het spierpijn is; een soort overbelasting.

Reageren
    Anoniem

Ik. Heb hier ook last van. S Nachts blijf ik er wakker van. Mijn linker bovenbeen is dan erg pijnlijk, alsof, denk ik, er bloedvaten verstopt zitten. Overdag heb ik er minder last van. RARa, wat kan dit zijn?

Reageren
    John (moderator)

Ben je met die klachten ook al eens bij de huisarts geweest?

Reageren
    Anoniem

ik heb dat probleem ook;
    mijn broer heeft ook na het voetballen (niets bijzonders gedaan, alleen een paar ballen getrapt) toen hij thuis kwam pijn in zijn rechter bovenbeen.
    het voelt niet verstopt maar de pijn is wel hevig.

Reageren
    Maya

Ik heb het ook sinds een paar dagen stekende pijn in  me rechter bovenbeen ook pojnlijk weet niet wat het is eie weet wat dit kan zijn

Reageren
    Jeffrey

Sinds een paar dagen heb ik dit ook. Soms als ik net aan het lopen ben schiet de hevige pijn erin en dan loop ik heel mank, na een tijdje gaat het wel weer. Ook lukt het me soms om gewoon te lopen, het zijn echt momenten dat het gebeurd

Reageren
    Mimi

ik heb al 5 dagen pijn in het rechterbeen de eerste avond kon ik niet meer lopen moest me overal aan vasthouden soms kan ik niet liggen en niet zitten van de pijn ik heb al vaker pijn in dit been gehad volgens de huisarts van een hernia maar nu is het veel heviger kan het been niet optillen pijn in het hele been in de lies het bovenbeen vooral aan de voorkant dan trekt het even onder de knie en dan aan de zijkant omlaag naar de enkel tot boven op de voet. Wat zou dit kunnen zijn

Reageren
    John (moderator)

Dat kan dan toch een gevolg van de hernia zijn. Ga in ieder geval terug naar de huisarts.

Reageren
    Opa boot

Hoi

Sinds 3 1/2 jaar pijn in bovenbeen via de huisdokter terecht gekomen bij,

neuroloog chirurg  cardioloog sportarts pijnpoli ,

Mri scan gehad van rug heupen bekken been

Bloedvaten onderzoek.

Niks te vinden leef nu op oxicodon 2×20 en 6 x5 mgper dag

De pijn is niet te houden 24/7

groetjes

Reageren
    margriet

heb sinds een week pijn inmijn rechter boven been en licht tindelenden voet weet niet hoe ik mijn been moet houden recht krom kussen er onder slaap er niet van omdat ik bezig ben om allerlei standen te vinden om de pin te verlichten ook met zitten heb ik er last van wat kan ik hiermee?

Reageren
Reageer op: Plotseling onverklaarbare pijn in bovenbeen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.