- M11 juni 2012 om 20:25
Tijdens mijn zwangerschap, nu 15 mnd geleden had ik erg veel last van pijn aan de onderzijde van mijn ribben. Toen werd gezegd dat dit door de kleine kwam. Na de bevalling bleef de pijn en was de verklaring gekneusde ribben.
Na een hele tijd ging het weer wat beter maar sinds ik in april gekwakkeld heb met een bronchitis die steeds terugkeerde waardoor ik dus een maand lang erg veel gehoest heb kwam de pijn weer terug. Dus werd weer gedacht aan gekneusde ribben en spieren. De pijn bevond zich aan beide zeiden maar voornamelijk aan de linkerkant. Het voelt alsof er iets klem zit/ opgezwollen is onder mijn onderste ribben.
Nu is het inmiddels juni en af en aan komt die pijn toch steeds weer terug. Op dit moment heb ik echt heftige steken links in mijn zij waar de zwevende rib begint.
Iemand enig idee wat dit toch kan zijn? Is dit nu een gevoelige plek geworden die snel kneust. of moet ik dit toch verder laten onderzoeken?
1 reactieReagerenchar16 juni 2012 om 21:03ik heb ok last net onder mijn ribben, zelfde hoe jij het uit legt. pijn is niet altijd aanwezig! links meer dan rechts. 5 maand geleden bevallen, mar heb het nu sinds paar weekjes. weet jij al mee r?
Reageren