Zoeken Vraag het forum

Geen oplossing voor lichamelijke pijn.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • pijn65

Beste Mensen,
    Ben al ruim drie jaar bezig om mijn pijn in mijn lichaam verminderd te krijgen zodat ik normaal kan functioneren. Inmiddels de
    Huisarts, Psychiater en therapieën, Vaatchirurg en diverse onderzoeken, KNO arts en diverse onderzoeken, Neuroloog en diverse onderzoeken. Geen van allen weten wat het is waar het en wie mij verder kan helpen.

Pijnklachten:
    Nek, staat continu gespannen, pijn trekt vanuit de nek wat hevige misselijkheid naar voren brengt. Bij het voren bewegen van de nek wordt de misselijkheid heviger.

Rug, pijn trekt tussen je schouderbladen door naar de onderkant van je rug.

Armen, pijn wordt heviger na krachtverlies, en na het ontvangen van elektrische schokken, waarna je zeer vermoeid bent.

Handen, tintelen en strak staan, elektrische schokken ontvangen, kracht verlies, waarna je zeer vermoeid bent. Regelmatig koude handen.

Vingers: tintelen en strak staan, elektrische schokken ontvangen, kracht verlies, waarna je zeer vermoeid bent. Regelmatig koude vingers.

Voeten, regelmatig koude voeten.

Misselijk, niet direct overgeven, maar je bent er wel moe van. Regelmatig zwetend wakker worden in bed. Kracht verlies. En in de afgelopen tijd is wordt mijn lichaam koud of heel warm.

Wie kan mij helpen zodat ik weer normaal aan het werk kan.

5 reacties
    Reageren
    Jolet

Hallo Pijn65, heb je acupunctuur geprobeerd?

Reageren
    pijn65

Hai Jolet,

Dank voor je bericht. Heb acupunctuur nog niet uitgeprobeerd. Ga nu uitzoeken wat mogelijk is.

Reageren
    Lauriane

Ja, ik weet dat pijnklachten te bestrijden zijn met acupunctuur. Ik hoop dat ook jij er baat bij hebt. Laat je dat ons weten?
    Succes!

Reageren
    pijn65

Hai Lauriana,
    Dank voor je reactie. Ik zal hierover berichten.

Reageren
    meindert

zoek eens naar triggerpoints het heeft mij van zeer heftige rugpijn verlost.

Ze zeggen dat 80% van de pijnklachten terug te voeren is naar triggerpoints en dat bij de overige oorzaken triggerpoints de pijn verergeren. Met de juiste massage (directe druk op de triggerpoints) is de pijn vaak te verhelpen.

Probeer het eens! Je kunt het ook zelf doen, hier wordt eea uitgelegd: http://triggerpointboek.nl/

Reageren
Reageer op: Geen oplossing voor lichamelijke pijn.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.