Zoeken Vraag het forum

Pijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Gerrit

Hallo

Ik ben 20 jaar en sinds een tijdje voel ik mij helemaal niet goed. Ik weet niet of dit normaal is want mijn volgende klachten is als volgt ;

* Ik ben de laatste veel misselijk

* Ik he altijd veel slaap al heb ik lang geslapen ben ik even later tog weer moe.

*ik vergeet veel bijvoorbeeld wat ik op de lagere school heb geleerd weet ik nu niet meer.

*Soms steken in mijn blaas.

Hoe kan dit heb ik soms een ziekte ?

1 reactie
    Reageren
    Raymond

Hoi Gerrit,

Ik lees nu pas je berichtje.

Hoe gaat het inmiddels met je, 4 dagen later?

Vermoeidheid is een lastige klacht omdat er heel veel ziektes zijn die vermoeidheid geven, zowel lichamelijke als psychische ziektes. Lichamelijke ziektes geven vaak ook nog andere symptomen en die lees ik eigenlijk niet, behalve de steken in je blaas. De vergeetachtigheid samen met het lange slapen en de vermoeidheid zou kunnen wijzen op een depressie. Kan dat kloppen? Milde vormen worden wel dysthymie genoemd.

Een anders ding is je blaas, en met name de steken in je blaas. Dat zou weer kunnen wijzen op een blaasontsteking.

Eigenlijk zou ik je adviseren even naar het spreekuur van de huisarts te gaan en wat urine in een potje mee te nemen alvast voor een onderzoekje naar een eventuele urineweginfectie. Als de huisarts het nodig vindt, kan hij ook een bloedonderzoekje doen naar de belangrijkste oorzaken van vermoeidheid, en hij kan je wat meer vragen over jouw stemming de laatste tijd en hoe je eigenlijk ‘in je vel zit’.

Wees open en eerlijk, dus als er andere dingen zijn waar je meer over wilt weten of wat te maken kan hebben met je klachten, vertel die dan aan de huisarts zodat hij je zo goed mogelijk kan helpen.

Laat je weten hoe het was, en wat de huisarts gedaan heeft?

Reageren
Reageer op: Pijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.