- fleur7 februari 2010 om 11:25
hallo,
ik heb al heel lang het gevoel dat ik zwanger ben, ik heb al 4 testen gedaan en word gewoon ongesteld. hoe groot is de kans dat ik alsnog zwanger ben? en waarom voel ik me zwanger?
5 reactiesReagerenzustertje7 februari 2010 om 11:55hoi
Reageren
missch wil je heel graag zwanger worden en denk je dat je dingen voelt die er op lijken?
ik denk het namelijk ook vaker. heb nu ontzettend pijnlijke borsten. had erg buikpijn, veel plassen enz. maar niet zwanger. wil nu graag mijn 2de kindje.
ik probeer er niet meer op te letten en zie wel.
suc6fleur7 februari 2010 om 12:20nee ik wil juist helemaal niet zwanger zijn. moet er niet aan denken! dus jij denkt dat ik het mezelf gewoon heb aangepraat? dat dat het is? want na 4 testen gedaan te hebben en gewoon ongsteld zijn ben je toch echt niet zwanger?
Reagerenzustertje7 februari 2010 om 15:31hoi fleur
Reageren
nee dan ben je idd niet zwanger. ik weet het ook niet. ben je van pil veranderd? of slik je bepaalde medicijnen?
wat zijn precies je zwangerschapsklachten? misch zijn je hormonen wat door de war? heb je ook buikpijn? een eisprong kan namelijk ook vage klachten met zich mee brengen. misch moet je eens naar de huisarts. misch kan hij je bloed laten onderzoeken. misch is iets met je hormonen?
ik wens je veel suc6 ik hoop dat je er gauw achter zal komen
groetjes mijfleur7 februari 2010 om 15:37oke gelukkig! ik denk het ook komt omdat ik me er zo druk om maak en er al zo lang mee zit ik het mezelf een beetje heb wijsgemaakt.
ik heb al een tijdje last van mijn onderbuik, ben daarvoor naar de huisarts geweest en die vertelde mij dat ik verstoppingen had in mijn dikke darm/endel darm. ik heb dus al een tijd (ong. 2 maanden) veel last van steken in mijn onderbuik. ik eet gezond veel vezels maar het mag niet baten!
maar hoe komt het dan dat ik toch denk dat ik zwanger ben?
bedankt!
Reagerenfleur7 februari 2010 om 15:39ik slik omeprazol voor mijn maag. al een tijd
ben niet van pil veranderd dus daar kan het ook niet aan liggen!
Reageren