Zoeken Vraag het forum

Verdikking onder ribben

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Verdikking en klik onder linkerribben

Hallo, ik ben een meisje van 20. ik weet niet precies onder welk kopje ik dit kan plaatsen dus vandaar even onder het kopje ‘pijn’. Het gaat er om dat ik een verdikking heb onder mijn linker rib, vanuit vooraanzicht kan je het ook zien. Het is gek want het is moeilijk uit te leggen, het is een verdikking vlak onder of bij mn ribben. Het doet vaak wat zeer, maar mede ook omdat ik er veel aan zit. Het voelt als een soort ‘klik’ als ik erover heen wrijf, het doet vaak wat zeer en trekt soms wat door naar mijn zij met wat steken. Ik raak wel inmiddels wat gestresst, vorig jaar had ik dit al maar toen was de pijn weggetrokken. De huisarts denkt aan een lipoom net onder of vlakbij mijn onderste rib, nu twijfel ik daar wel wat over en ben ik wat angstig. Zou iemand een idee hebben of het herkennen alvast bedankt.

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Daar zal niemand je zo antwoord op kunnen geven. Als je twijfelt over wat de huisarts zegt, moet je teruggaan naar de huisarts en dat bespreken

Reageren
Reageer op: Verdikking onder ribben
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.