- Femke4 december 2021 om 22:41
Hallo allemaal
Zinds gister avond heb ik ineens pijn in mn buik.. het voelt aan alsof ik het spierpijn is . Maar ik heb echt niks gedaan waar ik spierpijn van kan krijgen. Als ik op de plek druk doet het ook echt flink zeer. En het gekke is als ik druk op de plek . Voel ik over het gehele stuk allemaal onderhuidse bobbeltjes .. alsof het vet bultjes ofzo zijn .. zit dit er altijd en voel ik het nu pas omdat ik echt op mn buik aan het drukken ben. Of zit dit er ineens en heb ik hier ook de pijn van? . als ik me omdraai in bed is het heftig. En als ik moet hoesten ook. Verder zijn verschillende bewegingen pijn maar niet zo geel heftig. Ik ben niet een van de slangste. Op de foto heb ik de plek omcircelt.
Heeft iemand dit ook wel eens gehad. Of weet iemand misschien wat dit is ..
Vind het toch wel een beetje eng hou nooit zo van bultjes en bobbeltjesGroetjes femke
Bijlagen:
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
4 december 2021 om 23:03Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Ga ermee naar de huisarts en laat ernaar kijken
ReagerenJose15 juli 2023 om 12:58Heb nu al weken kleine onderhuidse bultjes naast botten been, onder en bovenbeen, en ze zijn gevoelig. Spieren en gewrichten zijn nu ook gevoelig.
Reageren
Zou iemand mij kunnen vertellen wat dat kan zijn. Bedankt alvast.Suus15 juli 2023 om 13:14@Jose
Zou je niet beter naar de huisarts kunnen gaan ipv mensen op een forum laten raden wat jij zou kunnen mankeren?
ReagerenB8 december 2023 om 20:34Hi Femke, wat is het nu geweest bij je? Ik heb hetzelfde…
Reageren