Zoeken Vraag het forum

Helix piercing

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Hanane

Hi,

Mijn helix piecing is opeens ontstoken en er komt pus uit. Hij is wel dik, maar niet super dik.
    Verder geen koorts… heb wel spierpijn in me heupen/rug en benen. Heb de laatste 2 dagen veel gehurkt en vandaag de hele dag gestaan en gewet. Dit kan niet met de onsteking te maken hebben toch niet mee te maken hebben?

Zie foto

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat zal dan niet van de ontsteking zijn. Maar ik zou wel naar de huisarts voor helix ontsteking

Reageren
    Hanane

Ja ik ga morgen gelijk bellen.

Heb denk ik een hyperventilatie aanval van de paniek dat deze ontstoken is… voel nu allemaal tintelingen in me gezicht enz…

Pff is een crempje voldoende om het te behandelen? Heb geen koorts namelijk verder…

Reageren
    John (moderator)

Daar krijg je in de regel een antibiotica zalf voor

Reageren
    Hanane

De tintelingen in me gezicht is van de hyperventilatie denk ik toch??? Nu raak ik helemaaal in paniek!

Reageren
    Hanane

Ps de onsteking valt mee toch?

Reageren
    John (moderator)

De tintelingen zullen van de hyperventilatie zijn inderdaad. Het is geen grote of ernstige ontsteking, maar daarom wel goed om ermee naar de dokter te gaan zodat er op tijd iets aan gedaan kan worden

Reageren
    HAnane

Dankjewel! Ik ga morgen gelijk bellen en vragen na de creme!

Reageren
Reageer op: Helix piercing
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.