- Hanane15 november 2021 om 23:02
Hi,
Mijn helix piecing is opeens ontstoken en er komt pus uit. Hij is wel dik, maar niet super dik.
Verder geen koorts… heb wel spierpijn in me heupen/rug en benen. Heb de laatste 2 dagen veel gehurkt en vandaag de hele dag gestaan en gewet. Dit kan niet met de onsteking te maken hebben toch niet mee te maken hebben?Zie foto
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
15 november 2021 om 23:32Dat zal dan niet van de ontsteking zijn. Maar ik zou wel naar de huisarts voor helix ontsteking
ReagerenHanane15 november 2021 om 23:40Ja ik ga morgen gelijk bellen.
Heb denk ik een hyperventilatie aanval van de paniek dat deze ontstoken is… voel nu allemaal tintelingen in me gezicht enz…
Pff is een crempje voldoende om het te behandelen? Heb geen koorts namelijk verder…
ReagerenJohn (moderator)
15 november 2021 om 23:41Daar krijg je in de regel een antibiotica zalf voor
ReagerenHanane15 november 2021 om 23:44De tintelingen in me gezicht is van de hyperventilatie denk ik toch??? Nu raak ik helemaaal in paniek!
ReagerenHanane15 november 2021 om 23:46Ps de onsteking valt mee toch?
ReagerenJohn (moderator)
16 november 2021 om 00:08De tintelingen zullen van de hyperventilatie zijn inderdaad. Het is geen grote of ernstige ontsteking, maar daarom wel goed om ermee naar de dokter te gaan zodat er op tijd iets aan gedaan kan worden
ReagerenHAnane16 november 2021 om 00:16Dankjewel! Ik ga morgen gelijk bellen en vragen na de creme!
Reageren