ik ben vorige week vrijdag flauwgevallen en met me rug tegen een muur aangevallen. sinds dien deed me onderrug (stuitje) veel pijn, maar je zag er verder niets aan. zondag was het bijna over, maar na me kickbokstraining op maandag is het weer terug gekomen. nu wordt het steeds erger, het voelt als dat je door je rug gaat met een soort steek erbij. eerst had ik er alleen last van met sporten (gym, training etc.) maar nu begint me rug ook pijn te doen bij de gewoonste dingen zoals lopen, bukken, iets van de grond pakken, iets tever onder uit zakken etc. de pijn trekt nu ook steeds meer naar me bovenrug. als ik dan zo'n pijn heb kan ik nog amper lopen of normaal zitten door de pijn, meestal wordt het na 2 asperientjes (500 mg) weer wat minder en kan ik weer enigsinds normaal lopen. ik vroeg me af of het noodzakelijk is om naar de dokter te gaan en of het verstandig is om maandag naar kickbokstraining te gaan.
zou iemand me alstublieft kunnen vertellen wat ik heb en vooral, wat ik er aan kan doen..
alvast bedankt!