Zoeken Vraag het forum

Linkerzij pijn knobbel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • lotie

Ik heb al een paar dagen last van mij zij, net onder mijn laatste rib. Ik voelde gisteren waar de pijn vandaan kwam want ik voelde dat het een specifieke plek was wat elke keer de pijn triggerde als ik beweeg. Bij het voelen kwam ik dus een knobbel tegen, ongeveer zo groot als een knikker denk ik. Elke keer als ik er op drukte straalde de pijn door mijn zij, de pijn is dus echt alleen als die knobbel dubbel zit of ik krom ga zitten ofzo. De knobbel is niet zichtbaar, ik vraag me af of iemand dit herkend of misschien weet wat het is? Het voelt als ik beweeg een beetje alsof ik iets verrekt heb maar ik heb ook het gevoel dat heel mijn maag reageert op de verkeerde beweging. Heb donderdag een afspraak bij de HA maar dacht misschien kan ik hier een beetje pijlen wat het zou kunnen zijn.

1 reactie
    Reageren
    Kevin

Hoi ik heb sinds gisteren zo een zelfde bultje en benieuwd of je al enig idee hebt wat het zou kunnen zijn? 

Reageren
Reageer op: Linkerzij pijn knobbel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.