- Alias19 augustus 2018 om 09:33
Hey,
om te beginnen heb ik me enkel gebroken en me enkelbanden afgescheurd vanwege een verstapping bij het voetbal is donderdag gebeurd, vrijdag uitslag gekregen, te horen gekregen dat ik een operatie nodig heb wanneer de zwelling af neemt, maar ik heb veel pijn onder het gips wat ik tijdelijk heb gekregen, paracetemol en ibuprofen helpen niet, heeft iemand een idee wat wel kan helpen? En heeft iemand ervaringen met een enkelfractuur operatie, want kijk er best wel tegen op.
Groetjesss
2 reactiesReagerenR.d19 augustus 2018 om 13:08hoi, van de operatie zelf merk je niks. Toen ik wakker werd zat ik weer in het gips. Gelukkig maar voor 2 weken en toen mocht ik beginnen met revalideren. Ik ben zelf 15 jaar waardoor het nog wel snel ging. Ligt namelijk aan de leeftijd en hoe sterk je botten zijn. Maar alsnog vond ik het lang duren. Voordat je weer volledig terug ben op kracht wat je had brn je wel heel wat maanden verder. Het zal dus veel tijd in beslag nemen… maar zorg dat je rust houd. Want als je teveel wil in een keer gaat het alleen maar langer duren!!
Reageren***31 augustus 2018 om 01:14K heb veel last van knakkende botten in het begin vond k het wel grappig k was naar de dokter gegaan en zei zij dat het gezond was maar het is nu een paar jaar verder en k begin er soms pijn aan te krijgen want dan zit arm of been soms gewoon vast omdat k nier meer kan buigen
Reageren